«مرجع کامل Windows 8 Enterprise» به بازار کتاب رسید

نخستین چاپ «مرجع کامل Windows 8 Enterprise» از سوی انتشارات دانشگاهی کیان راهی بازار نشر شد. این اثر، مخاطبان و به‌ویژه دانشجویان گرایش‌های مختلف کامپیوتر را با امکانات ویندوز 8 آشنا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مرجع کامل Windows 8 Enterprise» به قلم علی محمودی و ویراستاری حامد مرادی و زهره پلوئی در 6 فصل تنظیم شده است.

«مبانی رایانه»، «ویژگی‌های ویندوز»، «نصب ویندوز و تنظیم‌های ابتدایی آن»، «آشنایی با صفحه شروع و میز کار ویندوز»، «آشنایی با نوار وظیفه» و «آشنایی با پنجره» عناوین فصول شش‌گانه این اثر را تشکیل می‌دهند.

مخاطبان با مطالعه این اثر، با تاریخچه استفاده از رایانه، انواع رایانه، اجزای تشکیل‌دهنده رایانه‌های شخصی، مفاهیم آنالوگ و دیجیتال، مفهوم ریجستری و برخی مفهوم‌های دیسک سخت آشنا می‌شوند.

برنامه‌های کاربردی، پنجره فعال یا پنجره جاری، سطل بازیابی، کتابخانه‌ها، کادر محاوره‌ای، سربرگ، ویزارد، گزینه یا انتخاب، کرکره، روبان دستورها، کادرهای هشداردهنده و جلوگیری از بروز‌رسانی ویندوز، از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب به‌شمار می‌آیند. 

نویسنده این اثر، ویژگی‌های ویندوز 3.1، ویندوز 95، ویندوز 98، ویندوز 2000، ویندوز ویستا، ویدوز 7 و ویندوز 8 را به تفکیک ارایه کرده است. 

چاپ نخست کتاب «مرجع کامل Windows 8 Enterprise» با شمارگان یک‌هزار و 500 نسخه در 832 صفحه، به بهای 30 هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاهی کیان منتشر شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری