رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه پزشکی تهران منصوب شد

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر رضا صفدری دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با حکم دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

“جناب آقای دکتر رضا صفدری

دانشیار محترم دانشگاه

با سلام و احترام

توفیق خدمت در دانشگاه علوم پزشکی تهران از افتخاراتی است که اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه هریک به نوعی آن را در دوران حیات علمی خویش تجربه می‌کنند و مسئولیت‌های اجرایی یکی از این فرصت‌هاست که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، با توجه به نظرخواهی انجام شده براساس دستورالعمل مصوب هیأت رئیسه دانشگاه و نظر به سوابق علمی و اجرایی، جنابعالی را به مدت 4 سال به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با جلب مشارکت همه اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان دلسوز و با توجه به نظرات دانشجویان عزیز در همه مقاطع، ضمن پیشبرد امور جاری دانشکده طبق ضوابط و مقررات نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمایید:

• تدوین برنامه 4 ساله بر اساس نقشه علمی و اولویت‌های دانشگاه

• اقدام در جهت ارتقاء جایگاه آموزشی، پژوهشی دانشکده در سطح کشور

• تکمیل فرایند انتزاع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه

• تمهید شرایط جذب دانشجوی خارجی با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه

• فراهم نمودن عادلانه و بهینه شرایط و فرصت‌ها برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی همه اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف

امیدوارم با استعانت از درگاه باری‌تعالی و عنایات حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام در انجام امور محوله چنانچه مورد رضای اوست، موفق باشید.”


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور