ساماندهی بنیاد خیّرین حامی در دانشگاه‌ها

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد حسین امید ضمن تاکید بر رویکرد وزارت علوم برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های بالقوه خیّرین و واقفین، تحقق این مهم را مستلزم به وجود آوردن زمینه و بستر مناسب و مساعد برای حضور و بروز این ظرفیت های عظیم دانست.

وی برنامه ریزی و اهتمام خیّرین برای ساماندهی و تاسیس بنیاد مرکزی حامی دانشگاه های کشور را یکی از مهمترین و موثرترین اقدامات جهت فراهم نمودن بستر و زمینه لازم برای حضور و مشارکت خیّرین در حوزه آموزش عالی و تشکیل بنیادهای حامی دانشگاه های سراسر کشور عنوان کرد.

دکتر امید نقش وزارت علوم در تاسیس و راه اندازی این بنیاد مردم نهاد را با توجه به ماهیت آن، حمایتی عنوان و تاکید کرد: تمامی مراحل از ایده تا اجرا به دست خود خیّرین صورت می گیرد و کمیته خیّرین وزارت علوم با توجه به وظایف ذاتی خود موظف به تعامل و ارائه خدمات به این بنیاد مردمی می باشد.

معاون وزارت علوم در ادامه حضور و مشارکت مسئولان وزارت علوم در جلسات بنیاد خیّرین حامی دانشگاه های کشور را باعث تقویت تعامل و آشنایی بیشتر خیّرین با نیازهای آموزش عالی کشور و تسهیل در اجرایی شدن برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان این بنیاد مردمی دانست.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور