انتصاب در شورای سياست‌گذاری و تامين منابع علمی كشور

  انتصاب در شورای سياست‌گذاری و تامين منابع علمی كشور

سیروس علیدوستی،‌ طی حکمی، سيد‌ابراهيم عمرانی را به‌عنوان دبير و نايب ریيس شورای سياست‌گذاری و تامين منابع علمی كشور منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران، دكتر سيروس عليدوستی، ریيس این پژوهشگاه و ریيس شورای سياستگذاری و برنامه‌ريزی تامين منابع علمی كشور، طی حكمی، سيد‌ابراهيم عمرانی را به‌عنوان دبير و نايب ریيس شورای سياست‌گذاری و تامين منابع علمی كشور منصوب كرد.
 
در این حکم آمده است: بر پايه مصوب نشست 21/10/92 شورای سياست‌گذاری و تامين منابع علمی كشور، جنابعالی به‌عنوان دبير و نايب ریيس اين شورا منصوب می‌شويد. اميد دارم با ياری خداوند بزرگ و در چارچوب آيين‌نامه شورا در پيشبرد تامين منابع علمی برای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری موفق باشيد. 

ابراهیم عمرانی، از متخصصان شناخته شده علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی کشور است که در حوزه‌های نظری و عملی صاحب تجربه است. وی سال‌های متمادی مدیریت کتابخانه دانشکده علوم دانشگاه تهران را بر عهده داشته و در چندین دوره نیز در انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، فعالیت و حضور موثر داشته است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری