نخبگان دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران، تجلیل می‌شوند

  نخبگان دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران، تجلیل می‌شوند

«تنفس در هوای سحر» عنوان برنامه‌ای است که با هدف قدردانی و تجلیل از مدرسان و نخبگان عضو هیات علمی واحد علوم‌ پزشکی تهران، یکشنبه (13 بهمن‌ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران همایش «تنفس در هوای سحر» را نخستین‌بار به‌صورت گسترده با هدف تجلیل از مدرسان و نخبگان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار می‌کند.

به گفته حمیدرضا عبدالهی، مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، تمام این مدرسان و نخبگان، چندین اثر تالیفی و ترجمه در رشته تخصصی خود به زیور طبع آراسته‌اند. این افراد که از راه آموزش، پژوهش و خدمات‌ درمانی، سهم چشمگیری در تربیت منابع ارزشمند انسانی و تامین سلامت و بهداشت جامعه به‌عهده داشته‌اند.

در همایش «تنفس در هوای سحر» جمعی از شاعران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از جمله رضا عبداللهی و حبیب الله چایچیان (حسان) حضور یافته و به اجرای شعرخوانی خواهند پرداخت.

همایش «تنفس در هوای سحر» با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، هیات رییسه، جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشگری، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه، از ساعت 15 یکشنبه (13 بهمن‌ماه) در محل دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران، واقع در قلهک، خیابان خاقانی، خیابان زرگنده، خیابان دانش برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری