«مدیریت تحول» ترجمه شد

ترجمه کتاب «مدیریت تحول» با مدیریت عبدالرضا طالقانی، مولف بیش از 20 عنوان کتاب حوزه مدیریت، به پایان رسید.*

علی غفاری، مولف و مترجم آثار حوزه مدیریت، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره ترجمه مشترک تازه‌ترین اثرش اظهار کرد: ترجمه «مدیریت تحول» نوشته کریستینا مرز، که در سال 2008 منتشر شده بود، بعد از 6 ماه با همکاری مهندس امیر روشن‌بخش ‌قنبری و دکتر غلامرضا طالقانی به پایان رسیده است. این اثر از سوی انتشارات مکث نظر به زودی به بازار نشر عرضه خواهد شد. 

وی با بیان این مطلب که آثار اندکی در حوزه مدیریت تحول در بازار وجود دارد، افزود: از جمله مباحث این کتاب می‌توان به مدیریت استراتژیک،‌ بهره‌وری، چگونگی تغییر سازمان و تربیت نیروی انسانی اشاره کرد.

غفاری عنوان کرد: در مدیریت بحران، مدیران پس از طرح پرسشی درباره لزوم ایجاد تحول، می‌کوشند مولفه‌های تحول را شناسایی و همچنین با نگاهی پیشگیرانه آسیب‌های احتمالی این تحول و تغییر را بر کارکنان،‌ منابع انسانی و مدیران بشناسند. باید توجه داشت که تغییر مثبت در سازمان امری ضروری و یک نیاز است. به عبارتی‌ دیگر، تحول برای سازمان، موجب برطرف شدن آسیب‌های یکنواختی است. 

وی گفت: این اثر با بیش از هشت فصل به مباحثی مانند مدیریت استراتژیک، مدیریت دولتی و بازرگانی، با همه شاخه‌های مدیریت به جز مدیریت مالی در ارتباط است. 

دانشجویان همه رشته‌های مدیریت از مقطع کارشناسی تا کارشناسی‌ارشد، مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

علی غفاری،‌ دانشجوی کارشناسی‌ارشد MBA دانشگاه تهران، مولف و مترجم بیش از 10 اثر حوزه‌های مدیریت دولتی،‌ رسانه،‌ منابع انسانی و رفتار سازمانی است.
وی همچنین 20 مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی را  در کنفرانس‌های علمی داخلی و بین‌المللی ارایه کرده است. 


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری