«توسعه مهندسی بازار» بر پله سی و پنجم ایستاد

  «توسعه مهندسی بازار» بر پله سی و پنجم ایستاد

تازه‌ترین شماره دو ماهنامه «توسعه مهندسی بازار» با معرفی تازه‌ترین آثار حوزه مدیریت و ارایه 24 مطلب خواندنی، به بازار آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سی و ‌پنجمین شماره دو ماهنامه «توسعه مهندسی بازار» از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد. سرمقاله این شماره از این نشریه به قلم دکتر میر‌احمد امیرشاهی با موضوع «مهندسی فروش،‌ راهگشای مدیران فروش شرکت‌های موفق» به رشته تحریر در آمده است.

امیرشاهی، در این مطلب آورده است:‌ «بنا به تجربه طولانی در عرصه فروش در شرکت‌ها و سازمان‌‌های ایرانی،‌ تعداد زیادی از فروشندگان هر روز صبح،‌ بدون دریافت دستور‌العمل‌های دقیق کاری و راهنمایی‌هایی در حد جزییات که مدیران فروش باید به آن‌ها بدهند،‌ صرفا با کلی‌گویی‌ها به تاکید و توصیه‌های بعضا تکراری مدیران فروش، در تشویق آن‌ها به افزایش تلاش فروش، روانه بازار‌ها می‌شوند و تلاش می‌کنند و تلاش می‌کنند و متاسفانه از تلاش خود نتیجه‌ای نمی‌گیرند.» 

کتابفروشی بازاریابی
در این شماره از دو ماهنامه «توسعه مهندسی بازار» تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه مدیریت به علاقه‌مندان معرفی شده‌اند. از جمله این آثار می‌توان به «فروش در جهان معاصر (مشارکت برای خلق ارزش)» نوشته جرالد ال. مانینگ، مایکل آرن، باری آر. ریس و به ترجمه محمدرحیم اسفیدانی،‌ و «بازاریابی خدمات»، نوشته مشترک والری زیتامل،‌ ماری جوییتز و‌ دایان گرملر که به همت دکتر داود حسین‌پور،‌ دکتر رضا محمد کاظمی و حسین ترابی گودرزی به فارسی برگردانده شده، اشاره  کرد.

«بازاندیشی بازاریابی (بنگاه بازاریابی پایدار در آسیا)»،‌ «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های مشتری نوازی» و «مدیریت کارکنان فروش» برخی دیگر از تازه‌های نشر حوزه مدیریت هستند که در این اثر معرفی شده‌اند. 
 
بخش میزگرد این شماره از دو ماهنامه «توسعه مهندسی بازار» به موضوع «مهندسی فروش در ایران با رویکرد آینده‌ فروش» اختصاص دارد. 

طرف گفت‌وگوی این شماره از نشریه حاضر، دکتر کیهان تاج‌الدینی،‌ استاد بازاریابی دانشگاه‌های سوئد و سوییس است. در بخش «بزرگان تبلیغات» نیز گفت‌و‌گویی درباره «تبلیغات اثر‌بخش» با دکتر جیمز همیلتون، صورت گرفته است. 

بخش‌ «مشاهیر» این دو ماهنامه به موضوع مدیریت و رهبری کسب‌وکار، بخش «مدرسه تبلیغات» به مقوله نوآوری‌‌های برتر تبلیغات در سال 2013 و بخش «تبلیغات خلاق» نیز به موضوع کمپین‌های برتر تبلیغاتی سال 2013 اشاره دارند.

«چگونه تبلیغات متمایزی بسازیم؟» عنوان بحث محوری بخش «استادان تبلیغات» است. همچنین در بخش «کمپین‌های تبلیغاتی» به این موضوع که «تبلیغات شرکت‌های برتر چه حس و حالی دارد؟» پرداخته شده است. 

سایر بخش‌های این شماره از دو ماهنامه «توسعه مهندسی بازار» شامل «مذاکره»،‌ «منابع انسانی»،‌ «برند شهری»، «چشم‌انداز مشاغل»، «آینده پژوهی» به ترتیب به طرح مباحثی پیرامون  کسب‌وکار در سر میز مذاکره،‌ اشتباهات،‌ متداول کسب‌وکار‌های کوچک در حوزه‌ منابع انسانی، در سال آینده دنبال چه مشاغلی بروید؟ دنبال چه مشاغلی نروید؟ و آینده‌پژوهی صنعت لاستیک در آسیا، اختصاص دارند.

سی و ‌پنجمین شماره دوماهنامه «توسعه مهندسی بازار» در 63 صفحه، به بهای هشت هزار و 500 تومان به همت انتشارات بازاریابی به بازار نشر عرضه شده است./


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری