بازدید مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد تهران جنوب

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، در این بازدید مهندس هاشمی معاون فنی و عمران دانشگاه و هیات همراه، مهندس فرهادی شهردار منطقه 14، دكتراحمد شمس رياست واحد تهران جنوب و معاونین و روسای دانشکده ها حضور داشتند که از فضاهاى آموزشى، آزمايشگاهى،كارگاهى و كتابخانه ها بازديد بعمل آمد.

بر پایه این گزارش، مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: بحث تجمیع واحدهای دانشگاهی از گذشته مطرح بوده اما با منصوب شدن دکتر میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه این طرح به صورت یک دستور سازمانی ابلاغ شد که باید در کمترین زمان اتفاق بیفتد.

هاشمی افزود: در رابطه با واحد تهران جنوب سعی بر این است تا تجمیع در اطراف دانشکده فنی و مهندسی شکل بگیرد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: زمین های مناسبی در اطراف این دانشکده وجود دارد که با همکاری مناسب با وزارت مسکن و شهرسازی امیدواریم بتوانیم حداکثر تجمیع واحد تهران جنوب را در همین مکان اجراء نماییم.

در ادامه دكتر شمس رياست واحد تهران جنوب ضمن تشكر از حضور معاون عمرانی دانشگاه و هیات همراه در واحد تهران جنوب، به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته جهت تجمیع دانشکده های واحد پرداخت و از همكارى سازمان مركزى و سازمان شهرداری تهران، در جهت توسعه فضاهاى آموزشى واحد تهران جنوب تشکر و ابراز امیدواری نمود که با پیگیری های مستمر در حداقل زمان ممکن این پروژه بزرگ تحقق یابد.


www.azad.ac.ir News RSS Feed