کتاب نسل سوم بازاریابی فیلیپ کاتلر

این کتاب از سه بخش اصلی تشریح شده است. در بخش اول روندهای کلیدی کسب‌وکار که بازاریابی انسان‏محور را شکل می‌دهند به طور خلاصه ذکر شده و اصول نسل سوم بازاریابی، پایه‏ریزی می‏شود. در بخش دوم نشان داده می‌شود که شرکت چگونه می‌تواند چشم‏انداز، مأموریت و ارزش‌های سازمانی خود را برای هر یک از ذینفعان کلیدی خود شامل مصرف‏کنندگان، کارکنان، شرکای توزیع و سهام‏داران بازاریابی کند و در بخش سوم تفکرات شرکت‌ها در پیاده‏سازی نسل سوم بازاریابی در چند موضوع مهم کلیدی برای حل مسائل جهانی همچون سلامتی، فقر و پایداری محیط‏زیست و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند در اجرای مدل کسب‌وکار انسان محور مشارکت داشته باشند، بیان خواهد شد.

در خاتمه و در فصل پایانی، ۱۰ عقیده کلیدی نسل سوم بازاریابی با ذکر مثال‌های منتخب از شرکت‌هایی که این مفهوم را در مدل کسب‌وکار خود به کار گرفته‌اند به طور خلاصه بیان می‌شود.

شابک : ۹۷۸-۶۰۰-۶۲۲۷-۲۰-۷

تاریخ انتشار : پاییز ۱۳۹۰

تعداد صفحات : ۲۲۴

نویسنده : فیلیپ کاتلر،هرماوان کارتاجایا،ایوان ستیاوان

مترجم : حمیدرضا ایرانی و اصغر رحمتی

قیمت : ۵۷۰۰ تومان


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب دوره و محصولات آموزشی