13 اشتباه بازاریابی شرکت ها
مجموعه دوره و محصولات آموزشی / آموزش بازاریابی و فروشارسال شده در 29 اسفند 1392–20 March 2014| بازدید 2710
13 اشتباه بازاریابی شرکت ها
در این دوره صوتی یک ساعته که بصورت ام.پی.تری است به 13 اشتباه رایج مدیران شرکت ها در بازاریابی پرداخته می شود. سپس راه حل هایی پیشنهاد می شود تا از این اشتباهات پرهیز شود.
آیا می دانستید که احتمالا شما هم برخی ازاین اشتباهات را انجام می دهید؟
در بازاریابی اشتباهاتی وجود دارند که تاثیر قابل توجهی بر میزان درآمد می گذارند. اولین قدم در افزایش فروش و سودآوری کسب و کار، شتاخت اشتباهات رایج، و متوقف ساختن آنها است. در این دوره آموزشی به 13 اشتباه رایج بازاریابی می پردازیم که بسیاری از صاحبان کسب و کار، آنها را مرتکب می شوند. در هر بخش پیشنهاداتی ارائه می دهیم که باعث دوری از این اشتباهات می شود.
اشتباهات رایج بازاریابی شرکتها
1- نداشتن برنامه بازاریابی مشخص
2- نداشتن برنامه ای برای پی گیری مشتریان
3- عدم استفاده از روش های خودکار بازاریابی
4- نداشتن برنامه برای ایجاد نمایندگی
5- نداشتن پیام بازاریابی شفاف و مشخص
6- نداشتن اهداف فروش مشخص
7- عدم سنجش نتایج عملیات بازاریابی
8- غافل شدن از مشتریان کنونی
9- متمایز نکردن خود از رقیبان
10- استفاده از رسانه های نامناسب در تبلیغات
11- عدم اختصاص وقت کافی برای بازاریابی
12- نداشتن تعادل در بازاریابی آنلاین و آفلاین
13- بازگشت پایین سرمایه در عملیات بازاریابی
قیمت:4900 تومان
پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب دوره و محصولات آموزشی