«کلید مونتاژ کامپیوتر» تولید شد

کتاب «کلید مونتاژ کامپیوتر، راهنمای تصویری نصب و مونتاژ کامپیوتر» به قلم احسان مظلومی، نخستین‌بار از سوی انتشارات کلید آموزش، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب برای تنظیم و اتصال قطعات یک سیستم نگاشته شده، چراکه اتصال قطعات سیستم، یکی از معضلاتی است که کاربران با آن مواجه هستند.

این کتاب در دو فصل کلی تالیف شده است. در فصل نخست با عنوان «قطعات داخلی» از خواننده خواسته شده تا تعدادی ابزار را که برای مونتاژ یا اسمبل کردن کامپیوتر لازم است، معرفی کند. نویسنده در ادامه، مادربرد را به‌عنوان بزرگ‌ترین قطعه‌‌ای که درون کیس قرار می‌گیرد، معرفی کرده است. این مولف در ادامه با معرفی سایر قطعات، شیوه اتصال آن‌ها به یکدیگر را به خوانندگان می‌آموزد.

مولف در فصل دوم با عنوان «قطعات خارجی» به معرفی قطعاتی خارجی سیستم یک کامپیوتر پرداخته است. در این فصل قطعات خارجی مانند مانیتور معرفی شده و کیفیت نور و مانیتورهای سه بعدی در آن‌ها بررسی شده است. 

ادامه محتوای این کتاب به بررسی چگونگی اتصال موس، کیبورد و بلندگوها به سیستم کامپیوتر، اختصاص دارد.

نخستین‌ چاپ کتاب «کلید مونتاژ کامپیوتر، راهنمای تصویری نصب و مونتاژ کامپیوتر» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 88 صفحه،‌ به بهای سه هزار تومان از سوی انتشارات کلید آموزش منتشر شد._


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری