رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:دانشگاه ها نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اشاره به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»،گفت: دانشگاه ها با توجه به تولید اقتصاد دانش بنیان می توانند زمینه های رونق اقتصادی کشور را فراهم کنند.

 دکتر علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان این دانشگاه، گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، دانشگاه ها با توجه به تولید اقتصاد دانش بنیان می توانند زمینه های رونق اقتصادی کشور را فراهم کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با محکم کردن پیوند خود با جامعه و دستگاه های اجرایی در جهت کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در همه حوزه ها می تواند گام بردارد.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: با تقویت مدیریت منسجم در دانشگاه و ارائه امورات با تکیه بر دقت و نظم می توان جایگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را در سطح علمی ارتقا داد.

وی عنوان کرد: همزمانی عید نوروز با فصل بهار نشانه ای از معاد و رستاخیز است که آیاتی از قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

نجف نژاد اذعان کرد: انسان ها باید با اجتناب از اخلاق نامناسب در ارتباط با دیگران و تزکیه درون خود، نشانه ای از رستاخیز را در خود به وجود آورند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یادآور شد: خداوند به همه همکاران در سال جدید توفیق دهد با عزم جدی به امورات دانشگاه بپردازند تا در پایان سال از عملکرد خود راضی باشند.
استغفار و به یاد خدا بودن نشانه خانه تکانی دلهاست
حجت الاسلام والمسلمین علی نامدار، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان نیز گفت: در سال جدید با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » همه کارکنان باید به نکاتی که در این شعار گنجانده شده توجه کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، وی افزود: مدیدیت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری، مدیریت مذهبی و انقلابی است.
حجت الاسلام نامدار خاطر نشان کرد: کارکنان دانشگاه باید با اخلاص عمل به تقاضای مراجعه کنندگان رسیدگی کنند تا ثواب حسنه برای کارهایشان در نظر گرفته شود.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور