نخستین حضور آریانا قلم در بخش دانشگاهی

انتشارات آریانا قلم، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علاوه بر بخش ناشران عمومی، نخستین‌ حضور خود را در بخش دانشگاهی تجربه خواهد کرد.

سمیه محمدی، ‌مدیرعامل انتشارات آریانا قلم، ناشر کتاب‌‌های حوزه مدیریت، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره نحوه حضور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: انتشارات آریانا قلم، چهارمین سال متوالی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور آریانا قلم در دو بخش عمومی و دانشگاهی افزود: امسال علاوه ‌بر حضور در بخش عمومی، برای حضور در بخش ناشران دانشگاهی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

محمدی، آثار آماده عرضه در نمایشگاه کتاب را، برترین کتاب‌های حوزه مدیریت دانست و ادامه داد: آریانا قلم با 90 عنوان کتاب در حوزه مدیریت، در نمایشگاه بیست و هفتم کتاب حضور خواهد داشت که 18 عنوان‌ از این آثار مانند «استراتژی خوب، استراتژی بد»، «ایده‌عالی مستدام»، «مدل کسب و کار شما» و «هفت پرسش استراتژیک» نخستین‌بار در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی گفت: از بین آثار ارایه شده، 17 عنوان چاپ دومی، دو کتاب «آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه» و «جاری‌سازی استراتژی» چاپ سومی و سه عنوان کتاب «رقص تغییر»، «استراتژی اقیانوس آبی» و «نقشه استراتژی» نیز به عنوان آثاری که چاپ پنجم را تجربه کرده‌اند، در نمایشگاه عرضه خواهند شد./


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری