نشست علمی «روز جهانی سلامت» برگزار می‌شود

با بررسی موضوع «کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی»

  نشست علمی «روز جهانی سلامت» برگزار می‌شود

کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد، هفدهمين نشست علمی خود را به بررسی موضوع سلامت با عنوان «روز جهاني سلامت» اختصاص داده است.

مهسا مهدی‌زاده، مسوول روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این نشست، حمیدرضا نمازی با موضوع «سلامت و ابعاد مختلف آن» به بیان آراء خود می‌پردازد. «سلامت معنوی» عنوان دیگر موضوع محوری این نشست است که درخصوص آن سپیده امیدواری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی افزود: سخنرانی‌های علی آذین با موضوع «سلامت اجتماعی»، واعظ مهدوی با موضوع «عدالت در سلامت» و حمید خانکه با موضوع «سلامت و بلایا» از دیگر برنامه‌های این نشست علمی است.

مهدی‌زاده در ادامه گفت: «سلامت و رسانه»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی» و «خیرین سلامت» دیگر موضوعاتی است که در این نشست علمی در‌ خصوص آن‌ها بحث می‌شود.

مسوول روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، با بیان‌این‌که نشست‌های این کتابخانه از سال‌جاری به‌صورت ماهانه برگزاری می‌شوند، گفت: متولیان برگزاری این نشست‌ها درنظر دارند نشست‌ها را به‌صورت ماهانه و مناسبتی و با حضور چند کارشناس و سخنران برگزار کنند.

نشست علمی «روز جهانی سلامت» از ساعت 15 تا 19، چهارشنبه 27 فروردين‌ماه، در محل کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، واقع در خیابان شریعتی برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری