وظایف حراست دانشگاه ایجاد فضای امن همراه با امنیت خاطر است

 رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ایجاد فضای امن و آرام همراه با امنیت خاطر برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی از وظایف اصلی حراست در دانشگاه است.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از ایسنا، دکتر سلیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه علامه طباطبایی در سخنانی با تجلیل از خدمات و تلاش‌های مدیر سابق حراست دانشگاه، اظهار داشت: ایجاد فضای امن و آرام ضمن حفظ آرامش خاطر، نشاط، امنیت آفرینی، و ارتقا شأن و جایگاه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه از جمله اولویت ها و وظایف حراست دانشگاه در دوران جدید است.

وی تأکید کرد: حراست در دوره‌ مدیریتی جدید باید ضمن حفظ دستاوردهای گذشته در تعامل با مجموعه‌ کارکنان علمی و اداری، نقش تعیین کننده ای در حفظ شان و جایگاه این عزیزان در دانشگاه داشته باشد.

سلیمی با بیان اهمیت حساسیت کار در حراست تأکید کرد: حراست از آبرو، جایگاه شغلی اعضای هیأت علمی، شأن و جایگاه اجتماعی دانشجویان و کارکنان و پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی از جمله وظایف اصلی حراست در دانشگاه است.

وی با تأکید بر جایگاه امنیت بخش حراست در دانشگاه تصریح کرد: خانواده دانشگاه باید از وجود حراست احساس امنیت نمایند و عملکرد این مجموعه باید به گونه ای باشد که همفکری، جلب اعتماد و احساس امنیت در روابط متقابل میان اعضای دانشگاه و حراست تعریف شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه سخنانش ضمن معرفی فرامرز صحرایی به عنوان مدیر جدید حراست دانشگاه به بخشی از سوابق و فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان اشاره کرد و او را از جمله اولین افرادی خواند که در حوزه‌ی حراستی دارای صاحب تألیف در تدوین ضوابط اطلاعات و حراست حرفه‌ای است.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور