«تجربه‌های موفق نشر» از امروز در نمايشگاه بازخواني مي​شود

  «تجربه‌های موفق نشر» از امروز در نمايشگاه بازخواني مي​شود

سلسله نشست‌های تخصصی «تجربه‌های موفق نشر» از سیزدهم تا هجدهم اردیبهشت‌ماه، با حضور مولفان موفق حوزه‌ دانش و فناوری در محل ستاد انجمن ناشران دانشگاهی برگزار می‌شود.

‌عضو هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برنامه‌های این انجمن در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: نشست «مدیریت» با حضور دو مولف این حوزه دکتر شهباز مرادی و دکتر ایرج نوروش، از ساعت 15 و 30 تا 17 امروز (13 اردیبهشت) برگزار می‌شود. 

مسعود پایدار افزود: همچنین‌ نشستی با موضوع «فنی و مهندسی» یکشنبه (14 اردیبهشت) با حضور دکتر سیدمحمد‌تقی روحانی ‌رانکوهی، دانشیار دانشکده برق و مهندسی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر معماری، مدرس دانشگاه، از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نشست دوشنبه انجمن با موضوع «اقتصاد» با حضور دکتر ارباب از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 برگزار خواهد شد. در ادامه برنامه نشست‌های تخصصی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، موضوع‌ «علوم پزشکی» چهارشنبه (17 اردیبهشت) با حضور فرهاد تیموری، دکتر ناصرسیم‌فروش و بهرام قاضی‌زاده از ساعت 13 و 30 دقیقه بررسی می‌شود.

پایدار در پایان گفت: انتقال تجربیات مولفان برتر حوزه دانشگاهی به نسل جدید، از اهداف اصلی برگزاری سلسله نشست‌های «تجربه‌های موفق نشر» است. مولفان در ابتدای این نشست‌ها ضمن ارایه بیوگرافی علمی خود، به تشریح فعالیت‌ها و تجربیاتشان می‌پردازند. انجمن در روز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه نیز از پیشکسوتان حوزه نشر علمی در سالن سرای اهل قلم تجلیل خواهد کرد.

سلسله نشست‌های «تجربه‌های موفق نشر» به مدت 6 روز از 13 تا 18 اردیبهشت‌ماه در محل ستاد ناشران دانشگاهی واقع در بخش ناشران دانشگاهی، انتهای سالن 21، برگزار خواهند شد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری