قهرمان شدن تیم چالوس جودو مازندان

مجتبی قدمی ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در این مسابقات که شامگاه چهارشنبه به پایان رسید ، تیم چالوس با 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و کسب 2 عنوان برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد .

وی بیان کرد : پس از تیم چالوس، تیم نوشهر با 2 مدال طلا ، 2 مدال نقره و کسب یک مدال برنز دوم شد و تیم نور با 1 مدال طلا ، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد .

رییس هیات جودو مازندران به ظرفیت های فراوان جودو در استان اشاره کرد و گفت : با وجود کمبودها و مشکلات موجود ، ظهور تک ستاره های طلوع کرده در آسمان این ورزش ، موجب جلوگیری از افول و از میان رفتن نام جودو در شهرهای استان شده است .

قدمی افزود : هم اکنون جودو در برخی شهرها مانند نور ، بابل ، آمل و قائمشهر بیشتر از بقیه فعال است که در تلاش هستیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ادارت ورزش و جوانان شهرستان ها ، فعالیت این رشته ورزشی را در شهرهایی که فاقد هیات جودو هستند، آغاز کنیم .

وی گفت : کسب عناوین و افتخارات توسط ورزشکاران جودو مازندان نشان می دهد اگر توجه بیشتری به این ورزش شده و برخی نیازمندی ها مانند خانه تخصصی و تشک های مخصوص جودو در شهرها فراهم شود، کسب مدال های بیشتر در انتظار ورزش مازندران خواهد بود .


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور