پیش‌تازی دانشگاه تهران با فروش بیش از 2 هزار جلد

  پیش‌تازی دانشگاه تهران با فروش بیش از 2 هزار جلد

‌رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، از پیش‌تازی انتشارات دانشگاه تهران در سامانه فروش اینترنتی کتاب و فروش دو هزار جلد کتاب در این مدت خبر داد.

محمدرضا حاتمی، ‌رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره فروش آنلاین کتاب ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران، اظهار کرد: از 21 اردیبهشت‌ماه تا 13 خرداد‌ماه،‌ نزدیک به دو هزار جلد کتاب، از طریق سامانه www.tibf.net به فروش رسیده است.

وی با اشاره به این‌که تنها کتاب‌های ناشران تهرانی در این سامانه به فروش می‌رسد، افزود:‌ آثار 70 ناشر از طریق این سامانه عرضه شده است. کتاب‌های به فروش رفته تا این تاریخ همه حوزه‌های مختلف را شامل می‌شود. خریداران بیشتر متقاضی کتاب‌های حوزه‌های فنی و مهندسی و عمران بوده‌اند. همه افرادی که قبل از نمایشگاه بن کارت الکترونیکی را تهیه کرده بودند، می‌توانند از این سامانه کتاب بخرند.

حاتمی، درباره رتبه ناشران در این سامانه فروش اینترنتی گفت:‌ انتشارات دانشگاه تهران،‌ نوپردازان،‌ میزان،‌ مجد و انتشارات جنگل، از آغاز زمان فروش آنلاین، رتبه‌های نخست تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. 

طرح فروش اینترنتی، نخستین‌بار همزمان با روز‌های پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، راه‌اندازی شد. بانک صادرات و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، در این طرح فروش همکاری دارند. هزینه متقاضیان خرید در این سامانه، در صورت دریافت نکردن کتاب موردنظر، مسترد خواهد شد.-


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری