یک‌هزار بازدید روزانه از سامانه «پند»

راه‌اندازی پایگاه اینترنتی فروش کتاب دانشگاه شهید بهشتی

سامانه فروش اینترنتی کتاب و مجله «پند» متعلق به دانشگاه شهید بهشتی، با روزانه یک‌هزار بازدید از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری راه‌اندازی شده است.

آذرمه سنجری، معاون مرکز انتشارات دانشگاه شهید بهشتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره سامانه فروش اینترنتی «پند» اظهار کرد:‌ سامانه فروش اینترنی کتاب «پند» به همت مرکز انتشارات و معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، بعد از پایان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه‌اندازی شد که برای همه افراد قابل دسترسی است.

وی با اشاره به دایمی بودن این سامانه افزود: از 522 عنوان کتاب منتشر شده از سال 1345 در این دانشگاه، 15 صفحه نخست، شامل 220 عنوان کتاب در این سامانه بارگذاری شده است. این سامانه در مرحله آزمون و خطا قرار دارد و به‌زودی خدمات دیگری نیز در آن ارایه خواهد شد.

کینوش عمادی،‌ مدیر اجرایی پژوهشکده فضای مجازی دانشگاه شهید بهشتی نیز درباره افزایش خدمات سامانه «پند» گفت: این مرکز آموزشی با هدف ارایه تولیدات محتوایی به دانشجویان سامانه «پند» را راه‌اندازی کرده است. «پند» از دو بخش کلی فروش مجلات و کتاب تشکیل شده و تا امروز به‌طور متوسط از بخش مقالات آن روزانه یک‌هزار نفر بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات آتی این سامانه افزود: به‌زودی دیگر مستندات علمی و‌ پایان‌نامه‌ها نیز در این سامانه بارگذاری خواهند شد. همچنین دانشجویان به‌زودی می‌توانند برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه نیز در این سامانه ثبت‌نام کنند. 


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری