پایگاه موضوعی زلزله در حسینیه ارشاد رونمایی می‌شود

با هدف بارگزاری کتاب، مقالات و اسناد مرتبط با زلزله

  پایگاه موضوعی زلزله در حسینیه ارشاد رونمایی می‌شود

پایگاه موضوعی زلزله، با هدف معرفی آثار و اسناد این حوزه علمی، پنج‌شنبه 29 خردادماه در حسینیه ارشاد رونمایی می‌شود.

مهسا مهدیزاده، مسئول روابط عمومی موسسه حسینیه ارشاد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: حسینیه ارشاد در جهت برگزاری سلسله نشست‌های «نقش‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در زلزله بم» در زمستان سال گذشته،‌ در تاریخ پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه، مقارن با بیست و چهارمین سالروز زمین‌‌لرزه منجیل ــ رودبار از پایگاه موضوعی زلزله رونمایی می‌کند. 

وی با بیان این‌که این اقدام در راستای ایجاد پایگاه‌های تخصصی ویژه در کتابخانه عمومی انجام گرفته است،‌ ادامه داد: در این پایگاه اینترنتی به آدرس eq.hepl.ir منابع مرتبط با زلزله از جمله کتاب،‌ مقالات و اسناد بارگذاری شده است. 

مهدی‌زاده گفت: دکتر بهرام عکاشه، ‌پدر علم زلزله‌شناسی ایران، در این آیین با موضوع «اهمیت مطالعات و اسناد زلزله در ایران» سخنرانی خواهد کرد. همچنین عباس میرزایی و دکتر محمد ایرانمنش نیز درباره آشنایی با این پایگاه و مستندسازی زلزله در ایران، در این آیین صحبت ‌خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی موسسه حسینیه ارشاد افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این آیین می‌توانند با شماره 22866465 تماس حاصل نمایند.

آیین رونمایی از پایگاه موضوعی زلزله، از ساعت 9 تا 11، پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه، در تالار دکتر علی شریعتی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد،‌ واقع در خیابان دکتر شریعتی، برگزار خواهد شد. 


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری