19 اثر فدک ایساتیس در کمتر از دو ماه راهی بازار نشر شد

  19 اثر فدک ایساتیس در کمتر از دو ماه راهی بازار نشر شد

انتشارات فدک ایساتیس، در مدت کمتر از دو ماه، موفق به انتشار 19 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف علمی و دانشگاهی شده است. «اخلاق فناوری اطلاعات» و «هندبوک خلبانی» از جمله این آثارند.

مجید زرویی، مدیرمسوول انتشارات فدک ایساتیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانش و فناوری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره جدیدترین آثار منتشر شده از سوی این مرکز نشر اظهار کرد: بعد از پایان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تا پایان خردادماه، 19 عنوان کتاب از سوی فدک ایساتیس به بازار نشر عرضه شده است.

وی با اشاره به آمار آثار تالیفی و ترجمه‌ای در این دو ماه افزود: در مجموع 16 اثر تالیفی و سه عنوان نیز در قالب ترجمه منتشر شده است.

زرویی درباره موضوع برترین آثار چاپ نخست منتشر شده از اردیبهشت تا پایان خرداد‌ماه نیز ادامه داد: «اخلاق فناوری اطلاعات» نوشته مشترک سابینا و آذیتا نوبری و آرزو توکلی، «مدیریت فکر (توسعه پایدار، مدیریت شرکت‌ها و موسسه‌های تولیدی و خدماتی، زندگی شخصی)» نوشته بهرام خاکپور، «نقشه کشی صنعتی» نوشته عبداله فیض‌آبادی، «صاعقه پدیده الکتریکی (اقدامات پیشگیرانه و ایمنی در برابر آن»، «آموزش کاربردی مقام‌سازی ساختمان‌ها» نوشته محسن‌علی شایان‌فر و محمد قانونی بقا و «هندبوک خلبانی» ترجمه مشترک جواد اکبری، محمد کرمی، مهرشاد علی‌پور و حسین هاشم‌پور است.

مدیرمسوول انتشارات فدک ایساتیس، در پایان به پایگاه فروش اینترنتی انتشارات فدک ایساتیس اشاره کرد و گفت: مخاطبان در صورت خرید اینترنتی آثار فدک ایساتیس، از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

غرفه انتشارات فدک ایساتیس، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌عنوان برترین غرفه بخش دانشگاهی معرفی شده بود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری