همکاری مولفان ایرانی و کانادایی با انتشارات بین‌المللی جان وایلی

برای انتشار «قابلیت اعتماد سیستم‌های منسجم» صورت می‌گیرد

  همکاری مولفان ایرانی و کانادایی با انتشارات بین‌المللی جان وایلی

کتاب «قابلیت اعتماد سیستم‌های منسجم» با همکاری مشترک مجید اسدی و یک نویسنده کانادایی، تالیف و از سوی انتشارات بین‌المللی جان ‌وایلی منتشر خواهد شد.

مجید اسدی،‌ عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانش و فناوری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره تالیف کتاب مشترکی با یک نویسنده کانادایی اظهار کرد: کتاب «قابلیت اعتماد سیستم‌های منسجم» عنوان اثری است که به‌طور مشترک با یک مولف کانادایی در حال تالیف آن هستم. قسمت عمده این اثر را نتایج تحقیقات شخصی خودم و دانشجویان مقطع دکترایم تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به تجربه‌ سال‌ها تحقیق درباره قابلیت اعتماد، درباره ابعاد این کتاب گفت: در دنیای واقعی با سیستم‌هایی سروکار داریم که از نظر قابلیت برای ما بااهمیت‌اند، یعنی تلاش داریم درک کنیم مولفه‌های این سیستم‌ها چگونه و با چه درجه‌ای از اعتماد می‌توانند فعالیت خود را به درستی انجام دهند.

مولف اثر برگزیده بیست و هفتمین دوره جایزه کتاب فصل، درباره نحوه انتشار این کتاب اظهار کرد:‌ برای چاپ این اثر با انتشارات جان وایلی به توافق رسیده‌ایم. تحقیقات در حوزه قابلیت اعتماد،‌ در ابتدا به صورت پروپوزال برای جان وایلی ارسال شد. داوران این انتشاراتی مطرح، در زمان کوتاهی برای انتشار این اثر ابزار تمایل کردند.

دکتر مجید اسدی،‌ دانش‌آموخته  مقطع دکترای آمار در کشور انگلستان و مولف کتاب برگزیده «آشنایی با نظریه قابلیت اعتماد» در بیست و هفتمین دوره جایزه کتاب فصل (ویژه پاییز) است. این عضو هیات علمی دانشکده علوم دانشگاه اصفهان، تالیف بیش از 40 مقاله به زبان انگلیسی را نیز در کارنامه علمی خود دارد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری