تولید 150 کتاب پیام نور تا پایان سال

حسین زارع، با اشاره به فراخوان برای جذب مولف گفت:‌ تالیف 150 عنوان کتاب در سال جاری، از برنامه‌های اصلی دانشگاه پیام نور است.

دکتر حسین زارع، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برنامه تالیف کتاب در دانشگاه پیام‌ نور اظهار کرد:‌ در آیین راه‌اندازی اتاق فکر مجازی از سوی دکتر فراهانی،‌ سرپرست دانشگاه پیام نور، به تدوین برنامه دانشگاه برای تالیف کتاب اشاره شد.

وی درباره برنامه‌ چهارساله این دانشگاه برای تالیف کتاب گفت: رویکرد اصلی دانشگاه پیام نور در حوزه تالیف کتاب، حرکت به سمت تولید منابع خودآموز با بهره‌گیری از مولفان برجسته است. برهمین اساس برای جذب مولف فراخوان داده شده است.

زارع ادامه داد: سرپرست دانشگاه پیام نور، در این آیین همچنین به تالیف 150 عنوان کتاب و تکمیل محتوای درسی و چاپی در طی سال‌ جاری تاکید داشت. ‌ 

معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور همچنین درباره موضوع نشست بررسی راهکارهای جذب منابع پژوهشی برون‌سازمانی که هفته پیش در این مرکز دانشگاهی برگزار شده بود، عنوان کرد:‌ دانشگاه پیام نور با هدف برطرف کردن نیاز‌های حوزه صنعت، آماده انجام طرح‌های پژوهشی است. در این راستا در اداره کارآفرینی ارتباط با صنعت، پروپوزال‌هایی تدوین خواهد شد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری