«فرهنگ فردا» 34 اثر پزشکی را تا پایان سال منتشر می‌کند

  «فرهنگ فردا» 34 اثر پزشکی را تا پایان سال منتشر می‌کند

انتشارات «فرهنگ فردا» در طول سال جاری، 34 عنوان کتاب در حوزه پزشکی منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات «فرهنگ فردا» ناشر تخصصی حوزه پزشکی، برنامه انتشار آثار خود را تا پایان سال 93 اعلام کرد. این مرکز نشر، از ابتدای سال جاری برای انتشار 34 عنوان کتاب در حوزه «گایدلاین» برنامه‌ریزی کرده است. 

موضوعات «گایدلاین» مربوط به بیماری‌های داخلی، اطفال، جراحی، زنان و کتاب‌های درسی مینور است. این ناشر تخصصی، در حوزه بیماری‌های داخلی هفت اثر با عنوان‌های «گایدلاین گوارش»، « گایدلاین روماتولوژی»، « گایدلاین خون و انکولوژی»، « گایدلاین قلب و عروق»، « گایدلاین غدد و متابولیسم»، «گایدلاین کلیه» و « گایدلاین ریه» منتشر خواهد کرد. 

در حوزه اطفال نیز یک اثر در سه جلد با عنوان «گایدلاین اطفال» و در حوزه کتاب‌های جراحی نیز کتاب «گایدلاین جراحی» در چهار جلد از سوی فرهنگ فردا منتشر خواهد شد. کتاب «گایدلاین زنان» نیز اثر دو جلدی این مرکز نشر خواهد بود. 

کتاب‌های دروس مینور شامل 13 اثر در موضوعاتی مانند گایدلاین چشم، رادیولوژی، عفونی،پاتولوژی، اعصاب، روانپزشکی و پوست است. مخاطبان می‌توانند به همراه کتاب‌های این مجموعه، لوح فشرده آن‌را نیز خریداری کنند.

کتاب «گایدلاین گوارش و کبد (رفرنس ۹۳) (هاریسون ۲۰۱۲ + سسیل ۲۰۱۰)» که اردیبهشت ماه سال جاری به همت انتشارات فرهنگ فردا به بازار نشر عرضه شده، شامل مباحث انتخابی هاریسون و سسیل برای امتحانات پرانترنی و دستیاری است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری