۱۰ کتاب پرفروش آمازون در بخش رایانه و فناوری/ استیو جابز و فوت و فن کسب و کار آنلاین، همچنان محبوب

  ۱۰ کتاب پرفروش آمازون در بخش رایانه و فناوری/ استیو جابز و فوت و فن کسب و کار آنلاین، همچنان محبوب

جدیدترین و محبوب‌ترین موضوعات دنیای فناوری، رایانه، گیم و برنامه‌نویسی و اینترنت را در لیست پرفروش‌های آمازون مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جدیدترین و محبوب‌ترین موضوعات دنیای فناوری، رایانه، گیم و برنامه‌نویسی و اینترنت را در لیست پرفروش‌های آمازون مشاهده می‌کنید.

۱- کتاب راهنمای استفاده از نرم‌افزار و سرویس نرم‌افزار«اورنوت»/Master Evernote
جی.اسکات در ۱۲۷ صفحه روش استفاده از سرویس و برنامه اورنوت/evernote را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید زندگی و کار خود را سازماندهی کنید. کتاب به زبان انگلیسی بوده و ۵ جولای ۲۰۱۴ راهی بازار شده و به‌سرعت نیز پرفروش‌ترین در آمازون شده است که در حجم ۲۱۹۲ کیلوبایت برای استفاده روی کیندل امازون قابل‌استفاده است.
این نرم‌افزار برای نوت برداری، گذاشتن نوت، تنظیم یادداشت‌ها از روی دست‌نوشته‌های تبلت و … کارایی دارد و به‌سرعت در بین کاربران اینترنت محبوب شده است.
در این کتاب ۷۵ ایده برای نوت برداری و ساماندهی برنامه‌های روزمره زندگی بر اساس نرم‌افزار اورنوت گنجانده‌شده است. نسخه کیندل ۲٫۹۹ دلار و نسخه چاپی ۷ دلار است.

۲- ماینکرفت: خودآموز رداستون / Minecraft: Redstone Handbook
25 مارس این کتاب جذاب و محبوب توسط اسکو لاستیک منتشرشده و علاقه‌مندان به دنیای گیم،رایانه و برنامه‌نویسی دست از سر آن برنمی‌دارند. ماینکرفت یک بازی و گیم دنیای آزاد است که توسط برنامه‌نویس سوئدی/ مارکوس ناچ پرسون ایجاد و توسط کمپانی مارکوس بنام موجنگ ای بی/ Mojang AB توسعه‌یافته و با استودیوی مایکروسافت و … گسترش یافت. وجود ویژگی‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت‌وساز در ماینکرفت به بازیگران این امکان را می‌دهد تا به‌وسیله مکعب‌های با بافت‌های مختلف در دنیایی رویه‌ای، سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه می‌شوند.
رد استون مکعب‌هایی است که باید برای ادامه حیات در گیم توسط کاربر به‌صورت خلاقانه ساخته و توسعه یابد و این کتاب شامل فرمول‌های ساخت رد استون‌ها توسط مارکوس ناچ است و به همین خاطر راهنمایی مستقیم و جامعی به توسعه رد استون‌ها است.
این کتاب برای سنین ۸ الی ۱۲ سال در ۸۰ صفحه نوشته‌شده و به زبان انگلیسی و به قیمت ۴٫۷۵ دلار به فروش می‌رود.

۳- جعبه نفیس مجموعه افسانه زلدا / The Legend of Zelda Box Set: Prima Official Game Guide
مجموعه نفیس برای علاقه‌مندان به بازی افسانه زلدا است که به قیمت ۱۰۷ دلار در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۳ راهی بازار شده و همچنان در لیست پرفروش‌های آمازون جای گرفته است.
این مجموعه راهنمای رسمی برای علاقه‌مندان به این گیم است که توسط دیوید هاجسون و استیون استراتون در ۲۱۲۸ صفحه نوشته‌شده است و ضمن اینکه حاوی کتاب راهنمای جامع است، برخی آیتم‌های نفیس را نیز داخل جعبه مغناطیسی خواهید یافت.
«افسانهٔ زلدا» اسم سری بازی فانتزی که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول ان‌ای‌اس ارائه‌شده است.

۴- استیو جابز / Steve Jobs
زندگی‌نامه «استیو جابز» نوشته والتر ایزاکسون در ۶۵۷ صفحه است که اکتبر ۲۰۱۱ راهی بازار شده و همچنان پرفروش در بخش فناوری است. البته نسخه کیندل اینک پرفروش است و انتشارات سیمون‌اند شاستر آن را در آمازون ۶٫۹۹ دلار می‌فروشد.
این کتاب مبتنی بر ۴۰ مصاحبه انجام‌شده در طول دو سال با استیو جابز فقید و ده‌ها مصاحبه دیگر با نزدیکان و دوستان است که کتاب شده است. این نویسنده بیوگرافی بنجامین فرانکلین را نوشته و پرفروش هم شده است.

۵- توسعه صفحات وب با جاوا اسکریپت و جی کوئری/ JavaScript and JQuery: Interactive Front-End Web Development
کتاب تمام‌رنگی نوشته‌شده توسط جان داکت در ۶۴۰ صفحه برای علاقه‌مندان و برنامه‌نویسانی که وب‌سایت طراحی می‌کنند. این کتاب ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴ توسط وایلی منتشرشده و جزو پرفروش‌های آمازون قرارگرفته است. برنامه‌نویسانی که قصد دارند سایت‌ها را اینتراکتیو تر بسازند، سی اس اس های غنی‌تر ایجاد کنند، تکنیک‌های محبوب روی وب را دوباره ایجاد کنند، وب سبک‌تر بسازند،اسکریپت‌ها را بهینه‌سازی کنند؛ می‌توانند به این کتاب مراجعه کنند که به زبان ساده و با نمونه‌های رنگی کدها، جزییات خوبی را به نمایش گذاشته است.

۶- ۱۵۰ پرسش و پاسخ اصلی درباره برنامه‌نویسی/ Cracking the Coding Interview: 150 Programming Questions and Solutions
«گایلی لاکمان مک داوول» ۱۵۰ سؤال را برای شما با پاسخ شرح می‌دهد تا بتوانید از پس مصاحبه برای گرفتن شغل برنامه‌نویس برآیید. کتاب ۵۰۸ صفحه داشته و هرچند ۲۲ آگوست ۲۰۱۱ چاپ‌شده اما همچنان در لیست پرفروش‌های بخش رایانه قرار دارد. کتاب ۲۵ دلاری راهنمای خوبی برای انتخاب شغل برای مهندسان کامپیوتر و برنامه‌نویسی محسوب می‌شود.

۷- فوت‌وفن‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین/ Launch: An Internet Millionaire’s Secret Formula To Sell Almost Anything Online
جف واکر در ۲۰۶ صفحه رمز و رازهای ساخت کسب‌وکار آنلاین، خریدوفروش روی اینترنت را آموزش می‌دهد. این کتاب پرفروش ۸٫۶۹ دلار روی کیندل قیمت دارد (۲۶ دلار قیمت نسخه جلدسخت آن است/مورگان جیمز پابلیشینگ ژوئن ۲۰۱۴ جدیدترین نسخه کتاب را عرضه کرده است)
جف واکر از سال ۱۹۹۶ کسب‌وکارهای متعدد آنلاین راه‌اندازی کرده و تجربیات وسیعی در این زمینه دارد.

۸- کتاب ثبت آدرس‌های اینترنتی و پسورد آن‌ها/ The Personal Internet Address & Password Log Book
اگر از گم کردن و یا گشتن روی مانیتور رایانه در محل کار یا خانه و تعدد آدرس‌های اینترنتی و … رنج می‌برید، پیتر پاپر راه‌حل سنتی را پیش روی شما قرار داده است: کتابی در ۱۴۴ صفحه که می‌توانید آدرس‌های اینترنتی و پسورد سایت‌ها را در آن یادداشت کنید.چیزی شبیه تقویم می‌ماند که به‌صورت الفبایی تنظیم‌شده و اطلاعات حساس را می‌توانید در آن بنویسید. البته ریسک گم کردن این کتاب اسرار نیز بر عهده خودتان است. چهار جولای ۲۰۱۰ راهی بازار شده و همچنان پرفروش است: این یعنی اینکه همچنان کاربران دنیای رایانه و اینترنت، سنتی فکر می‌کنند.شما چطور؟ قیمت آن ۴٫۴۹ دلار است.

۹- عکاسی دیجیتال: بخش پنجم؛ دستورالعمل ساخت عکس/ The Digital Photography Book, Part 5: Photo Recipes
اسکات کلبی در ۲۴۰ صفحه به زبان ساده ایجاد عکس با دوربین دیجیتال را برایتان توضیح می‌دهد. انتشارات پیچ پیت آن را به قیمت ۱۷٫۶۶ به زبان انگلیسی راهی بازار کرده است. قسمت‌های یک الی ۴ توضیحات جانبی است و حالا در قسمت ۵ مهم‌ترین قسمت یعنی شات زدن و گرفتن عکس را اسکات توضیح می‌دهد.

۱۰- ویندوز ۸٫۱ برای تازه‌کارها / windows 8.1 for Dummies+ DVD
«اندی راث بون» به زبان ساده برای علاقه‌مندان به ویندوز نسخه ۸٫۱ شرح تازه‌ها می‌دهد و تفاوت این سیستم‌عامل با نسخه‌های قبلی را برمی‌شمارد. هرچند بیش از ۱۰۰ میلیون رایانه در جهان به این ویندوز مجهز شده اما همچنان کاربران نیاز به راهنمایی دارند تا بهتر این سیستم‌عامل را بشناسند.
کتاب به زبان انگلیسی در ۴۳۲ صفحه در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۳ منتشرشده و همچنان در لیست پرفروش‌های آمازون قرار دارد.


خبرگزاری کتاب – پربیننده ترین عناوین دانش و فناوری