پذیرش دانشجو در دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان گفت: پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش حضوری و آموزش‌های خاص – حین‌کار غیرحضوری سال 93 این دانشگاه تا 26 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد کردستان اظهار داشت: پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای سال 93 دانشگاه تا روز یکشنبه 26 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان گفت:  متقاضیان می توانند در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  طبق ضوابط و شرایط تعریف شده در دفترچه پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

میرزایی ادامه داد: پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» و براساس معدل کل فوق دیپلم، توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان طبق ضوابط و شرایط تعریف شده در دفترچه پذیرش می‌توانند از هر دو بخش انتخاب رشته نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکورباید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد کردستان دارای 17 مرکز در سطح استان می باشد که این مراکز در شهرهای سنندج، قروه، بیجار، دیواندره و دهگلان مشغول به فعالیت می باشند که پذیرش این دوره مقطع کارشناسی در 63 رشته محل در سطح استان صورت می گیرد.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور