کتابخانه دانشکده روانشناسی شهیدبهشتی روی تلفن همراه و تبلت

  کتابخانه دانشکده روانشناسی شهیدبهشتی روی تلفن همراه و تبلت

طراحی و ارایه برنامه کاربردی کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی روی تلفن همراه و حمایت مالی ستاد فناوری نانو از دانشجویان محقق، دو خبر جدید از حوزه علم و فناوری است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) application (برنامه کاربردی) نسخه اندرویدی کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی، طراحی و ارایه شد. این برنامه کاربردی ساده و تحت وب، برای تلفن‌های همراه و تبلت‌های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل استفاده است. 

کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به منابع اطلاعاتی کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی دسترسی پیدا کنند. کاربران مختلف از طریق بارگذاری این برنامه کاربردی روی تلفن‌های همراه خود در محیط‌هایی که امکان بهره‌گیری از اینترنت بی‌سیم فراهم است، می‌توانند در کتابخانه مجازی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به جستجو و مطالعه بپردازند.

حمایت مالی ستاد فناوری نانو از دانشجویان
ستاد توسعه فناوری نانو، در شهریورماه سال جاری مبلغ هشت میلیارد و 348 میلیون تومان، به یک‌هزار و 102 محقق در شاخه‌های مختلف علم نانو تسهیلات مالی پرداخت کرده است. 

این حمایت‌ها مربوط به پروپوزال و پایان‌نامه‌های دانشجویانی است که درخواست حمایت تشویقی آن‌ها تا آخر تیرماه سال جاری در ستاد فناوری نانو داوری و تایید شده و مشکلی برای پرداخت (مانند اشکال در شماره حساب، شرکت نکردن در کنگره‌های مورد تایید ستاد و ارایه مقاله) نداشته‌اند.

فرآیند مربوط به پرداخت حمایت تشویقی استادان راهنمای این دانشجویان و سایر موارد تایید شده نیز در حال پیگیری است و در صورت پرداخت اطلاع‌رسانی خواهد شد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری