وضعیت پردیس دانشگاه صنعتی شریف در منطقه 22

دکتر علی مقداری درباره آخرین وضعیت طرح توسعه دانشگاه صنعتی شریف در منطقه 22 گفت: در حال حاضر در مراحل اولیه تهیه نقشه و اخذ مجوزهای لازم و تامین اعتبار هستیم.

وی تامین اعتبار و آماده کردن زمین برای محصور کردن را از جمله مشکلات پردیس دانشگاه شریف در منطقه 22 نام برد.

مدیر طرح پردیس پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف افزود: همچنین مجوز ایجاد سوله کارگاهی را اخذ کرده ایم تا فعالیت های خود را از آنجا دنبال کنیم.

وی ادامه داد: طرح توسعه دانشگاه صنعتی شریف در زمینی به مساحت تقریبی 42 هکتار در بزرگراه شهید همّت-خرازی، جنب بزرگراه تهران-شمال(منطقه 22 شهرداری تهران)، با هدف احداث”پردیس پژوهش و فناوری” به منظور ارتقای کمی و کیفی دوره های تحصیلات تکمیلی و پسا دکتری و پژوهشهای کاربردی-بنیادی-فناورانه از ابتدای سال 1392 آغاز شده است.

 فاز اول این پردیس شامل ساختمان مرکزی با عنوان “ساختمان نام آوران دانشگاه و صنعت”  با زیربنای حدوداً 10000 متر مربع،تعداد طبقات : 4، ظرفیّت بزرگترین تالارهمایش : حدوداً 1500 نفر، سالن های سمینار: 8 سالن 150 نفره، سوئیت های اقامتی،و رستوران با ظرفیّت : 1000 نفر، سالن های نمایشگاه و استراحت: 4 سالن 250 متری، مجموعه IT و مرکز اطلاع رسانی، خانه نخبگان و اختراعات، کلاس و آزمایشگاه های آموزشی-پژوهشی، مرکز هدایت شغلی و کاریابی دانش آموختگان و مجموعه های فرهنگی و ورزشی می شود.

برای انجام فاز یک این پروژه فرایندی 3 تا 4 ساله، با هزینه ای معادل حدوداً 25 میلیارد تومان پیش بینی شده است، در این  راستا عملیات درختکاری ، محوطه سازی و خیابان کشی از آغاز سال 1393 شروع شده است.
دانشگاه صنعتی شریف در منطقه 22/ تامین اعتبار اساسی ترین مشکل


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور