حمایت مالی و معنوی واحد علوم و تحقیقات از فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی

مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاهارسال شده در   21 مهر 139313 October 2014بازدید 372


حمایت مالی و معنوی واحد علوم و تحقیقات از فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات گفت باید نگاه دانشجو نسبت به معاونت فرهنگی و اجتماعی اصلاح شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی، در دومین جلسه از مراسم جشن آغاز سال جدید تحصیلی، ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود و تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر، ادامه داد: دانشگاه خانه ی دوم دانشجویان است که با دو هدف آموزش و پرورش آنان به فعالیت می پردازد.

وی یاری گرفتن از خداوند متعال را نخستین گام برای ورود به دانشگاه دانست و افزود: هدف اصلی در دانشگاه تربیت متخصصان کاردان و کمک به تعالی بیش از پیش دانشجویان است.

دکتر دانشفرد با بیان اینکه زندگی هدفمند و داشتن نگاه منتقدانه رمز موفقیت دانشجویان است، اظهار داشت: آینده ی شغلی وابسته به میزان توانایی ها و آگاهی های افراد است و عشق و علاقه به تحصیل و کار اساس پیشرفت افراد را شکل می دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: دانشگاه بازار ارز و سکه و محل زد و خورد برای گرفتن پست و مقام و پرداختن به مسائل سیاسی نیست بلکه محل لذت بردن از تحصیل و فرا گرفتن علم، جان گرفتن و زنده شدن است .

وی بر حفظ احترام اساتید و کلاس های درس توسط دانشجویان تأکید کرد و گفت: سخت کوشی، تلاش، پشتکار و کسب مهارت های جانبی همچون دانش کامپیوتری و زبان های خارجه روند پیشرفت و نیل به اهداف را تسریع می کند.

دکتر دانشفرد تسهیل مراحل رشد و کمال انسانی را از اهداف معاونت فرهنگی اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانست و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی این واحد دانشگاهی از توسعه فعالیت کانون ها، تشکل ها، نشریات دانشجویی ، ستاد عمره ی دانشجویی و ستاد ازدواج دانشجویی حمایت مالی و معنوی می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه چارچوب فعالیت های این معاونت منحصر به مسائل مذهبی نیست، اظهار داشت: کلیه فعالیت های مذهبی، سیاسی، هنری، اجتماعی و … معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی با مشارکت دانشجویان و اساتید این واحد انجام می شود.

دکتر ابوالقاسم امام زاده , رییس دانشکده مهندسی نفت واحد علوم تحقیقات ، با تاکید بر اهمیت این رشته در جهان به ویژه در ایران افزود کار در صنعت نفت به عنوان یک صنعت بین المللی نیازمند بهره مندی از مهارت زبان انگلیسی است .

وی به اهداف این رشته و آینده شغلی متخصصان نفت اشاره کرد و افزود  مهندسین نفت بهترین و پیشرفته ترین محیط کار را با آخرین تکنولوژی و نرم افزار در اختیار دارند.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور