اعلام نتایج بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور

مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاهارسال شده در   11 آبان 139302 November 2014بازدید 178


  اعلام نتایج بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور

 سرپرست اداره کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه بیست و نهمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت که به میزبانی دانشگاه پیام‌نور برگزار شده به مرحله داوری رسیده است گفت: نتیجه داوری آثار ارسال شده به این جشنواره 20 الی 23 آبان‌ماه اعلام می‌شود.
با بیان اینکه این جشنواره در 6 بخش برگزار می‌شود، افزود: این 6 بخش شامل بخش شفاهی، کتبی، هنری،ادبی، پژوهشی و فناوری می‌شود. داوطلبان آثار خود را در بخش‌های دیگر فرستاده و همه آثار به همراه بخش شفاهی که در تاریخ 20 الی 23 آبان‌ماه برگزار می‌شود داوری خواهد شد.

وی درمورد شرکت‌کنندگان این جشنواره توضیح داد: این جشنواره بین دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم، دانشگاه‌های زیر نظر وزارت بهداشت، دانشگاه جامع علمی کابردی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم و معارف قرآنی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام‌نور درمورد هدف از برگزاری جشنواره ملی قرآن اظهار کرد: جشنواره ملی قرآن و عترت با هدف نشر و گسترش فرهنگ متعالی قرآن کریم در دانشگاه‌ها از طریق ایجاد فضای رقابتی در میان دانشجویان هر ساله در رشته های مختلف قرآنی برگزار می شود .

رضایی با اشاره به سابقه این جشنواره گفت: اولین دوره ی مسابقات قرانی در سال 1364 توسط جهاد دانشگاهی پایه گذاری شد و تاکنون این مرکز متولی برگزاری بیست و پنج دوره از این مسابقات بوده است. در حال حاضر؛ بیست و هشت دوره ی جشنواره ی ملی قران و عترت به همت جهاد دانشگاهی؛ وزارت علوم ؛ تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شده و میزبانی بیست و نهمین دوره این جشنواره بر عهده دانشگاه پیام نور است.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور