پارک از نگاه دیگران

امین حسین رحیمی(رییس کل دیوان محاسبات کشور)

دیدگاه : «بازدید از پارک علم و فناوری پردیس، این احساس را عملی می سازد که توانایی جوانان این کشور می تواند ایران اسلامی را به الگویی از هر جهت برای همه جهان نمایان سازد. از زحمات همه عزیزان این مرکز تشکر می شود.»
تاریخ بازدید : ۳۱-۲-۱۳۹۳ (۲۱-۵-۲۰۱۴)

محمود واعظی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)

دیدگاه : «خداوند بزرگ را سپاسگذارم که توفیق صحبت با پژوهشگران این پارک و بازدید از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و دیگر شرکت ها را نصیب اینجانب نمود. علاقه و پشتکار جوانان متخصص در شرکت های مختلف برای ارتقا علم و تکنولوژی های پیشرفته در کشور جای تقدیر و تشکر دارد . لازم می دانم از همه کسانیکه در تاسیس و توسعه این پارک همت کرده اند و برای توسعه آن تلاش نموده اند صمیمانه سپاسگذاری نمایم. امیدوارم که این تلاشهای علمی و تحقیقاتی به استقلال علمی و خودکفایی کشور کمک نماید و موجب توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر کشور اسلامی ما گردد.»
تاریخ بازدید : ۲۱-۰۹-۱۳۹۲ (۱۲-۱۲-۲۰۱۳)

پدرو ویلنا(سفیر اسپانیا در ایران)

دیدگاه : «بسیار متشکرم از اینکه این فرصت را به من دادید تا از پارک فناوری پردیس بازدید کنم.بازدید خیلی جذابی بود. من تحت تاثیر پروژه (بوستان) و کاری که شما انجام می‌دهید در اینجا قرار گرفتم.بودن در اینجا باعث افتخار من بود. امیدوارم پروژه‌های زیادی را با اسپانیا در آینده داشته باشیم.»
تاریخ بازدید : ۱۱-۴-۱۳۹۲ (۰۲-۰۷-۲۰۱۳)

نصیر احمد نور(سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران)

دیدگاه : «از این پارک زیبا و افتخارآفرین دیدار نمودم و به شرح برادران جوان، متخصص و متعهد ایرانی گوش دادم و با نمونه‌هایی از پیشرفت‌های علمی و فنی و ابتکارات و اختراعات منحصربه‌فرد کشور برادر، دوست، همسایه، هم‌فرهنگ، هم‌کیش و هم‌زبان جمهوری اسلامی ایران آشنا شدم. از دیدن نمونه پیشرفت‌ها، سخت شادمان شدم و حدیث پیامبر(ص) را بیاد آوردم که فرمود: «اگر علم در ستارگان و کهکشان‌ها باشد اشخاصی از سرزمین فارس یا خراسان خود را به آنجا می‌رسانند.» پیشرفت‌ها و پیروزی‌های مستمر برادران و خواهران عزیز ایرانی به‌خصوص نسل جوان، متخصص و متعهد را از بارگاه ایزد دانا و توانا مسئلت می‌دارم»
تاریخ بازدید : ۱۸-۱۱-۱۳۹۱ (۰۶-۰۲-۲۰۱۳)

ویرنگ‌ جوریت (سفیر جمهوری اندونزی در ایران)

دیدگاه : «بازدید از امکانات ویژه اینجا فرصت بسیار عالی ای بود. خیلی تاثیرگذار بود. کشور من اندونزی می‌تواند بسیار در زمینه علم و فناوری از ایران یاد بگیرد. برای این پارک موفقیت در تمام تلاش‌هایش را آرزومندم.»

تاریخ بازدید : ۲۰-۱۰-۱۳۹۱ (۰۹-۰۱-۲۰۱۳)

خوان کارلوس اوخدا (سفیر جمهوری اروگوئه در ایران)

دیدگاه : «بازدید از پارک فناوری پردیس و آشنایی با امکانات باعث افتخار من بود.

به عنوان سفیر اروگوئه در ایران آرزومندم دو کشور بتوانند در همکاری در زمینه علم و فناوری و علایق دوجانبه با یکدیگر تعامل داشته باشند.این بازدید اولین گام برای نیل به این هدف است.تبریک عرض می‌کنم به خاطر دستاوردهایتان و تشکر می‌کنم اگر در این راه با اروگوئه سهیم شوید.»

تاریخ بازدید : ۱۰-۰۸-۱۳۹۱ (۳۱-۱۰-۲۰۱۲)

محمد رضاعارف (عضو فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)

دیدگاه : «خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق داد تا در خدمت اعضا محترم فرهنگستان علوم، بازدیدی از پارک فناوری پردیس داشته باشم. عملکرد این پارک می تواند الگویی برای پارک های رشد و فناوری در کشور و در سایر کشورهای منطقه باشد. صمیمانه از زحمات مدیر محترم و پرتلاش پارک جناب آقای مهندس صفاری نیا و همه مسئولین عزیز و متعهد و مصمم پارک تشکر می کنم. فرهنگستان علوم آمادگی همه گونه همکاری و رایزنی با دوستان عزیز پارک را اعلام می کند و امیدوارم مشترکا بتوانیم در راستای تحقق سند چشم انداز کشور گامهای بلند و ارزشمندی را برداریم.»
تاریخ بازدید : ۱۸-۰۳-۱۳۹۱ (۰۷-۰۶-۲۰۱۲)

جفری اونیاما (معاون سازمان جهانی مالکیت فکری)

دیدگاه : «این واقعاً یک تجربه شگفت‌انگیز بوده است. منطقه را بسیار زیبا و خوش‌منظره به همراه کوه‌های دوست داشتنی یافتم. همچنین به شدت تحت تاثیر زیربناها و طراحی کل پارک قرار گرفتم. بنده تحت تاثیر زیاد ارایه شفاف، آموزنده و جذاب ارایه دهندگان پارک قرار گرفتم. این پارک یک ارزش بسیار مهم برای ایران و جهان است که بوسیله افراد جوان بسیار هوشمند و متمایز اداره می‌شود، کسانیکه برای تغییر ایران و جهان بوسیله فواید فناوری تلاش و کوشش می‌نمایند. بزرگترین موفقیت‌ها را در کار شگرف شما آرزومندم. از اعماق قلبم بابت لطف و سخاوتی که داشتید از شما سپاسگذارم.»
تاریخ بازدید : ۱۲-۱۲-۱۳۹۰ (۰۲-۰۹-۲۰۱۲)

لوک سبها (رییس مجلس هند)

دیدگاه : «موقعیت بزرگی برای بنده و هیات همراهم در بازدید از پارک فناوری پردیس و مشاهده پیشرفتهای ایران در عرصه علم و فناوری فراهم شد. همچنین پرده برداری از تندیس آچاریا جی. سی. بوس در این مکان مایه افتخار است.»
تاریخ بازدید : ۱۴-۸-۱۳۹۰ (۰۵-۱۱-۲۰۱۱)

دون ویکتورا بوگادو (رییس مجلس پاراگوئه)

دیدگاه : «خطاب به همه مقامات پارک فناوری پردیس و به شخص رئیس پارک جناب آقای صفاری‌نیا، نهایت تقدیر و تشکرات صمیمانه خود را به خاطر توجهات مهربانانه و پذیرایی گرم شما به عمل می‌آوریم و همچنین اقدامات بسیار زیادی که در تحقیقات و توسعه بخش‌های مختلف تکنولوژیکی را که شما با هدف بهبود زندگی انسان‌های کشورتان و همچنین بقیه افراد ملل در دنیا داشته‌اید را تبریک می‌گوئیم. با یاد و نام خداوند متعال موفق باشید.»
تاریخ بازدید : ۱۱-۷-۱۳۹۰ (۰۳-۱۰-۲۰۱۱)

ابراهیم سالی (سفیر وقت آفریقای جنوبی در تهران)

دیدگاه : «از ارائه توضیحات روشنگرانه شما در مورد پارک بسیار جالب پردیس سپاسگزارم. در این سپاسگزاری اعضای همراه من در سفارت افریقای جنوبی نیز با من شریک هستند و متعهد به دنبال کردن و پیش‌قدم شدن در ساختن دنیایی بهتر به کمک فناوری می‌باشند»

تاریخ بازدید : ۱۷-۶-۱۳۹۰ (۰۸-۰۹-۲۰۱۱)

کریستین تئودورسکو (سفیر رومانی در ایران)

دیدگاه : «بازدید از پارک فناوری پردیس افتخار بزرگی برای بنده می‌باشد، همچنین میهمان نوازی، موفقیت‌های علمی و تفکر شفاف اقتصادی ایرانیان جای بسی قدردانی دارد. بنده معتقد هستم، چشم انداز ورای این پروژه با همکاری و مشارکت شرکت‌های رومانیایی جامع عمل می‌گیرد.»
تاریخ بازدید : ۱۶-۰۹-۱۳۸۸ (۰۷-۱۲-۲۰۰۹)

غلامعلی حداد عادل (رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی)

دیدگاه : «بسم الله الرحمن الرحیم. روزی خوب، بازدید امیدآفرین و درس آموز. باید همه تلاش کنیم ایران عزیز را به جایگاهی که در خور آن است برسانیم. از همه کسانی که عاشقانه در تاسیس و اداره این پارک فناوری سهیم و موثر بوده‌اند سپاسگزاری می‌کنم.»
تاریخ بازدید : ۰۱-۰۹-۱۳۸۸ (۲۲-۱۱-۲۰۰۹)

سید کمال خرازی (رییس شورای راهبردی روابط خارجی دفتر مقام معظم رهبری)

دیدگاه : «بسم‌الله الرحمن الرحیم. بازدید از پارک فناوری پردیس آموزنده بود. تلاشی با ارزش است که می‌تواند در بسیج ظرفیت‌ها بر روی توسعه فناوری در کشور نقش موثری داشته باشد. این تجربه‌ای است که کشورهای در حال توسعه از آن بهره شایان توجهی برده‌اند و ایران اسلامی می‌تواند با استفاده از تجربه دیگران در این راه دستاوردهای با ارزشی داشته باشد. امید آنکه این حرکت میمون مورد حمایت دولت‌ها قرار گیرد به نحوی که روز به روز گسترش یافته بتواند جوابگوی نیازهای کشور باشد و بستر لازم جهت تحقق استعدادهای سرشار جوانان کشورمان را فراهم سازیم. موفقیت مسوولین پارک را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
تاریخ بازدید : ۰۷-۰۴-۱۳۸۸ (۲۸-۰۶-۲۰۰۹)

طهماسب مظاهری (رییس اسبق بانک مرکزی ج.ا.ایران)

دیدگاه : «بسمه تعالی. توسعه کشور یک اقدام همه جانبه برای رشد اقتصادی و اجتماعی کشور است که حاصلش، منافع عمومی و طعم آن به مذاق همه آحاد جامعه می‌رسد. این حاصل نمی‌شود مگر از طریق تدبیر عقلایی دولت مردان در حمایت از نوآوری و استفاده از ظرفیت علمی و همش نیروی انسانی کشور و جلب توان موجود در دانش بشری. نفی دانش بشری و طرد نیروهای انسانی و سرمایه انسانی کشور حاصلش جز اتلاف حرث و نسل نیست. کوشش این دفتر برای حفظ سرمایه‌های انسانی کشور و بهره‌گیری از استعدادها برای رشد کشور در خور تحسین است. امید است دوستان کماکان این کار را ادامه دهند و امید است که دولت با لزوم حمایت از این فکر و از این روش‌ها، آشنا شود و وظیفه‌اش را در این زمینه به میزان مناسب انجام دهد. موفق باشید»
تاریخ بازدید : ۳۱-۰۲-۱۳۸۸ (۲۱-۰۵-۲۰۰۹)

چونلی هان (نماینده یونسکو)

دیدگاه : «بازدید از پارک فناوری پردیس باعث خوشوقتی من شد. از مشاهده درجه و وسعت پیشرفت‌های صورت گرفته به ویژه از موقعیت استراتژیکی که پارک فناوری در آینده خواهد داشت تحت تاثیر قرار گرفتم. در این حوزه از علم و توسعه اجتماعی، توانمندی‌ها و موقعیت پارک پردیس نشانگر جهت و مسیر راه خواهد بود. در خاتمه، دفتر یونسکو در تهران تمایل زیادی به برقراری ارتباط و همکاری با مراکز ایرانی در زمینه‌های علوم و فناوری با اهداف عام‌المنفعه برای مردم ایران و کل جهان دارد.»
تاریخ بازدید: ۱۵-۰۴-۱۳۸۸ (۰۶-۰۷-۲۰۰۹)

گارن نظریان (سفیر جمهوری ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران)

دیدگاه : «به اعتقاد هیات ارمنستانی، پارک فناوری پردیس به آینده تعلق دارد و ما خوشحالیم که تندیس دانشمند ارمنی (آقای تسومیان) در این پارک نصب شده است. برای دست‌اندرکاران این پارک آرزوی موفقیت داریم. امید داریم در آینده زمینه‌های همکاری بیشتری داشته باشیم.»
تاریخ بازدید : ۱۱-۱۲-۱۳۸۷ (۰۱-۰۳-۲۰۰۹)

نسرین سلطان‌خواه (معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور)

دیدگاه : «بسمه‌تعالی. مایه بسی امید و افتخار است که از نزدیک شاهد رشد و شکوفایی ایده‌ها و ظهور و بروز استعدادهای خلاق هستم. امیدوارم با توکل بر خدای سبحان، بتوانیم قدمی بزرگ برای قدرشناسی و کمک به شکوفایی بیشتر این استعدادها برداریم. برای مسوولین پارک آرزوی توفیق و بهروزی دارم.»
تاریخ بازدید : ۰۷-۱۱-۱۳۸۸ (۲۶-۰۱-۲۰۰۹)

علی اکبر محرابیان (وزیر صنایع و معادن)

دیدگاه : «بسم الله الرحمن الرحیم. امروز شنبه مورخ ۰۵/۱۱/۱۳۸۷ در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی ایران افتخار داشتم تا از این پارک بازدید نمایم. هر گاه ما نمادی از علم و فناوری فرزندان این کشور را می‌بینیم به خود افتخار می‌کنیم که خادم این عزیزان هستیم.»
تاریخ بازدید : ۰۵-۱۱-۱۳۸۷ (۲۴-۰۱-۲۰۰۹)

عماد صابونی (وزیر ارتباطات و فناوری سوریه)

دیدگاه : «اینجانب خوشحالی خود را از حضور در این پارک فناوری نوآورانه جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌نمایم. تصور می‌کنم این یک تجربه بسیار ارزشمند می‌باشد که می‌بایستی در آینده اثر ملموسی بر اقتصاد کشور شما داشته باشد. خداوند پیروزتان گرداند.»
تاریخ بازدید : ۰۴-۱۰-۱۳۸۷ (۲۴-۱۲-۲۰۰۸)

یونگ مو کیم (سفیر جمهوری کره)

دیدگاه : «به اعضاء و پرسنل پارک فناوری پردیس: از شما برای مهمان نوازی‌تان متشکرم و عملکرد موفقیت آمیزتان را به شما تبریک می‌گویم. برایتان آینده‌ای پرافتخار و پربار آرزومندم.»
تاریخ بازدید : ۰۷-۰۹-۱۳۸۷ (۲۷-۱۱-۲۰۰۸)

علی عباس علی (سفیر کنیا در ایران)

دیدگاه : «از مشاهده فعالیت‌های در حال اجرا در پارک فناوری پردیس تحت تاثیر قرار گرفتم. نحوه ارائه و معرفی پارک نیز بسیار خوب بود. به شما به خاطر عملکرد خوبتان تبریک می‌گویم. امیدوارم کنیا همکاری پایداری با پارک پردیس داشته باشد. قدردانی عمیق خود را به پرسنل فوق‌العاده پارک برای معرفی بسیار عالی و بازدید از نمایشگاه ابراز می‌دارم. سپاسگزارم و تبریک می‌گویم.»
تاریخ بازدید : ۰۶-۰۹-۱۳۸۷ (۲۶-۱۱-۲۰۰۸)

کریانگ ساک کیتی چایساری (سفیر تایلند)

دیدگاه : «از شما برای معرفی پارک فناوری پردیس به بهترین و مفیدترین وجه متشکرم. امیدوارم در سال‌های آینده با هم همکاری داشته باشیم. با بهترین آرزوها»
تاریخ بازدید : ۱۶-۰۸-۱۳۸۷ (۰۶-۱۱-۲۰۰۸)

باقر لاریجانی (رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران)

دیدگاه : «بسم الله الرحمن الرحیم. مجموعه پارک فناوری پردیس یکی از مجموعه‌های ارزشمند مرتبط با علم و فناوری در کشور ماست، که تا حدودی ناشناخته باقی مانده است. امروز در سیاست‌های توسعه علم و فناوری مراکز رشد، پارک‌های فناوری، و شهرهای دانش نقش مهمی دارند. در تدوین نقشه علمی کشور هم به این مهم توجه ویژه شده است. خوشبختانه این مجموعه عالمانه، با دیدی وسیع طراحی شده است؛ و افق روشنی برای آینده آن با توجه به تلاش دوستان معتقد به پیشرفت کشور دیده می‌شود. امیدوارم با عنایت الهی حضرت حجت ما بتوانیم ارتباطات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران را با این مجموعه توسعه جدی‌تر بدهیم. دیدگاه توجه به فناوری در همه رشته‌ها ازجمله علوم پزشکی می‌تواند منجر به تحولات چشمگیر در توسعه علمی و فناوری کشور در دهه آینده شود.»
تاریخ بازدید : ۱۴-۰۸-۱۳۸۷ (۰۴-۱۱-۲۰۰۸)

د.م فواد الجوفی (وزیر صنایع جمهوری عربی سوریه)

دیدگاه : «اینجانب و هیات همراه از بازدید این پارک بسیار مسروریم. به دست آوردن این حجم از دستاوردها در مدت ۶ سال، بسیار مایه تعجب ما بود. این پارک باید راهنمایی باشد در کارهای ما در سوریه، و همکاری با شما در ایجاد صنایع دارای تکنولوژی پیشرفته. با آرزوی توفیقات خداوند در کارهای شما؛ و با تشکر از شما»
تاریخ بازدید : ۱۷-۰۸-۱۳۸۷ (۲۸-۱۰-۲۰۰۸)

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
پارک فناوری پردیس