انتشار 9 اثر از یک متخصص طب سنتی در 6 ماه/ از «سردنوش‌ها و دمنوش‌های گياهی» تا چاپ پنجم «رساله ذهبيه»

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۶

محمد دریایی، متخصص طب سنتی طی 6 ماه نخست انتشار 9 اثر را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) براساس اطلاعات «کتابشناسی ماه» که به همت سید فرید قاسمی تدوین شده است، کتاب‌‌‌های «دانش‌نامه طبی مسایل زنان در پرتو طب ايرانی (نگرشی به مسایل زنان با رويكرد طب سنتی و نوين)» و «طب استعماری: عوارض تغذيه ناسالم و داروهای شيميايی» در فروردین‌ماه نخستین‌بار از این مولف به بازار نشر عرضه شده است. 

همچنین دو عنوان «رساله ذهبيه: آموزه‌های بهزيستی و بهداشتی امام رضا (ع)» و «مزاج خود را بشناسيم! مزاج خوراكی‌ها و مصلحات آن‌ها» نیز با چاپ‌های پنجم و سوم منتشر شده است. 

آخرین ماه بهار،‌ مخاطبان حوزه طب قدیم شاهد تجدید چاپ دو اثر از دریایی بودند. «سردنوش‌ها و دمنوش‌های گياهی» با چاپ دوم و «معجزات درمانی گياهان دارويی در طب ايرانی» با چاپ چهارم روانه بازار شدند. 

«فرهنگ و آداب روزه‌داری با غذاهای طبيعی» تک اثر دریایی در دومین ماه تابستان است؛ اثری که چهارمین‌‌بار برای مخاطبان منتشر شده است. 

آخرین ماه تابستان سال 93 کتاب‌‌های «درمان بيماری‌های كبدی و كبد چرب در طب سنتی» و«معجزات غذايی و درمانی گوشت و شير شتر» به‌عنوان جدیدترین آثار دریایی برای علاقه‌مندان به حوزه طب قدیم عرضه شده است.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری