برگزاری آیین تجلیل از مولفان و پژوهشگران برتر دانشگاه خواجه نصیر

تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر، از برگزاری آیین تجلیل از مولفان و پژوهشگران برتر دانشگاه خواجه نصیر در هشتم دی‌ماه خبر داد.

دکتر مهدی احسانیان، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران و مؤلفان برتر سال 93 دانشگاه خواجه نصیر اظهار کرد: آیین تجلیل از مؤلفان و پژوهشگران برتر، دوشنبه (هشتم دی‌ماه) در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیر برگزار خواهد شد.
 
وی درباره جزئیات این آیین افزود: به تفکیک حوزه‌های مختلف در حوزه تألیف و مقالات برتر یک نفر،‌ طرح‌های پژوهشی دو نفر و‌ آزمایشگاه‌های پژوهشی یک نفر معرفی و تجلیل خواهند شد.
 
احسانیان گفت: در بخش پژوهشگران جوان نیز از میان افرادی که طی پنج سال اخیر فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند، یک نفر معرفی و قدردانی خواهد شد. همچنین از بین پژوهشگران مقاطع دکترا و کار‌شناسی‌ارشد نیز دو نفر تجلیل می‌شوند.
 
آیین تجلیل از پژوهشگران برتر سال 93 دانشگاه خواجه نصیر، از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه، دوشنبه هشتم دی‌ماه، در تالار شهدای دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود.
        
 
 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری