کتاب «جنگ جهانی جمعیت» به بازار نشر رسید

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴

کتاب «جنگ جهانی جمعیت» به قلم صالح قاسمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتاب « جنگ جهانی جمعیت » به قلم صالح قاسمی در پنج فصل تدوین شده و در کنار پرده‎برداری از توطئه‎ها و طراحی‎های دشمنان اصیل اسلام و انقلاب به بررسی علل کاهش جمعیت و پیامدهای این کاهش و مرور راهکارهای افزایش منطقی جمعیت در ایران اسلامی پرداخته است و دیدگاه شارع مقدس درباره تحدید یا تکثیر نسل را بررسی می‌کند.

در بخشی از کتاب می‏‌خوانیم:
« در سال‎ها و قرن‎های اخیر، ماهیت و شکل تقابل‎ها و جنگ‎ها تغییر یافته است.
از جمله تقابل‎های جدی موجود، تقابل دو تمدن غرب و شرق و یا دقیق‌تر، تقابل اسلام  و اومانیسم است.
پرواضح است، مؤلفه‎های قدرت تمدن کهن اسلامی که در گذشته نیز قرن‎ها برتری و بالندگی خود را به رخ جهانیان کشیده است، بسیارند، که یکی از این مؤلفه‎های قدرت تمدن جهانی اسلام، جمعیت جوان و پویاست.
از سالهای دور، دشمنان و نظریه‎پردازان دنیای غرب، متوجه جمعیت فزاینده، پویا و جوان دنیای اسلام شده‎اند و برای این موضوع طرح‎ها و توطئه‎هایی را طراحی نموده و بر اساس مستندات موجود منتشرشده، در صدد مدیریت توده‎های جمعیت در جهان و خصوصا در جهان اسلام بوده و هستند.
طرح‎های متعدد کنترل جمعیت و ایجاد نگرانی‎های کاذب از افزایش جمعیت، که بصورت گسترده در جوامع اسلامی تبلیغ می‎‎‎شود و با ژست ‎ های خیرخواهانه به اجرا گذاشته می‎شوند، سندی روشن برای این ادعاهاست.
بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با ارائه یک الگوی حکومتی مردمسالاری اسلامی به جهان، نگرانی‎ها و اضطراب‎های جهان استعماری غرب روز به روز افزون تر شد.
فلذا جمعیت ایران اسلامی و مدیریت آن یکی از اصلی ترین اهداف جبهه دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفت و از اینرو با برجسته کردن برخی مسائل پزشکی و با ارائه بی‎سابقه‎ترین کمک‎‎‎‎‎‎های بین‎المللی، کشور ما را در مسیر کنترل و کاهش جدی جمعیت قرار دادند تا از تداوم بلند مدت این الگوی نوظهور مردمسالاری اسلامی و تبدیل شدن آن به یک تمدن فراگیر جهانی جلوگیری می‌کند.»

کتاب «جنگ جهانی جمعیت»از سوی موسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان و انتشارات «کتاب ابرار» در 382 صفحه منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب با شماره‌های 88973158 و 09128987106 تماس بگیرند و یا برای  کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabeabrar.ir  مراجعه کنند.
 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری