آیین نامه انضباطی تاکسیرانان تهرانی کتاب می شود

تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶

ضرروت رفتار مناسب تاکسیرانان و مسافران در کلان شهری همانند تهران سازمان تاکسیرانی را بر آن داشته تا آیین نامه انضباطی تاکسیرانان را در قالب کتابی منتشر و در اختیار 80 هزار تاکسیران تهرانی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بیش از 80 هزار تاکسیران تهرانی در طول شبانه روز به شهروندان تهرانی خدمت رسانی می کنند. همچنین بیش از دو میلیون سفر- مسافر روزانه با تاکسی انجام می شود. این آمار نشان‌دهنده ضرورت وجود ضوابط و قوانینی ناظر بر رفتار متقابل تاکسیران و مسافر است.

در سیستم حمل و نقل عمومی تاکسی تنها وسیله‌ای است که راننده و مسافر به طور مستقیم با هم در ارتباط اند. از همین رو رفتار عالمانه، آگاهانه و مناسب با حفظ حقوقو شهروندی مسافر می تواند به ارتقای سطح خدمت راسنی نقش به سزایی داشته باشد. به همین منظور سازمان تاکسیرانی کتاب آیین نامه انضباطی رانندگان تاکسی شهر تهران را منتشر می کند.

در کتاب حاضر کلیه قوانین رفتاری و انضباطی رانندگان تاکسی، مصوب شورای اسلامی شهر تهران بطور کامل ارایه شده است. این کتاب از سوی نشر شهر منتشر می‌شود.
 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری