«نوپردازان» 17 عنوان کتاب را در 6 ماه به ثبت رساند

تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۸

انتشارات نوپردازان در 6 ماه نخست سال جاری 17 عنوان کتاب در حوزه دانشگاهی به بازار نشر عرضه کرده است.

به‌ گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از کتاب‌های منتشر شده این ناشر تخصصی دانشگاهی در 6 ماه نخست سال جاری، هفت تالیف و چاپ نخست،‌ 10 تجدید چاپ و ترجمه است.‌ 

بر اساس اطلاعات کتابشناسی‌ماه که به همت خانه کتاب تدوین شده «آمار» نوشته گيبيليسكو و ترجمه عبدالرضا بازرگان‌لاری تک کتاب نوپردازان در نخستین ماه سال است. 

سومین ماه سال برای نوپردازان با هفت کتاب به پایان رسید. 9 چاپ نخست، چهار تجدید چاپ، چهار تالیف و سه ترجمه آمار نوپردازان در خرداد ماه است. 

«آشنايی با اينشتين در 3 دقيقه» نوشته پل پارسونز با ترجمه محمدابراهيم ابوكاظمی، «تشريح كامل مسائل مكانيک محيط‌های پيوسته برای مهندسان» نوشته عباس راستگو، الناز كرمانی و حميدرضا خاكپور، «طراحی اجزای ماشين شيگلی» نوشته مشترک ريچاردگوردون بادی‌ناس، كيت نيزبت و جوزف‌ادوارد شيگلی برخی عنوان‌های کتاب‌های نوپردازان در این ماه است. 

تیر‌ماه 93 نوپردازان 6 عنوان کتاب به بازار کتاب عرضه کرد که شامل سه چاپ نخست،‌ سه تجدید چاپ، دو تالیفی و چهار ترجمه دیگر آمار نوپردازان درچهارمین ماه سال است. 

«تشريح كامل مسائل مبانی فيزيک: الكتريسيته و مغناطيس» نوشته محمد رستمی و اصغر عزيزيان،‌ «فيزيک پايه 2: ترموديناميک و گرما» نوشته كنت جانسون و جان كاتنل و ترجمه ايرج جلال‌پور برخی عنوان‌های نوپردازان در تیرماه است.

نوپردازان در مرداد ماه سه عنوان کتاب منتشر کرد که شامل سه تجدید چاپ ‌ یک تالیف و دو ترجمه است. کتاب‌های منتشر شده این ماه عبارتند از «تشريح كامل مسايل مكانيك سيالات استريتر» نوشته عليرضا انتظاری احمد جمعه‌زاده و جلد‌های نخست و سوم «راهنما و حل مسائل شيمی آلی» نوشته سوزان مک‌سوری و ترجمه عيسی ياوری.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری