استقبال از کتاب‌های برگزیده جشنواره رشد در نمایشگاه «یاد یار مهربان»

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵

علیرضا پیشنماز، مسئول غرفه انتشارات قدیانی در دوازدهمین «نمایشگاه یاد یار مهربان» گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های برگزیده جشنواره رشد از جمله مجموعه کتاب‌های غلامرضا حیدری ابهری، مولف برگزیده یازدهمین جشنواره رشد با استقبال خوبی مواجه شده است.

پیشنماز به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: انتشارات قدیانی تنها با 40 درصد کتاب‌های خود، با آماری نزدیک به یک‌هزار و 70 عنوان کتاب در بخش‌های مختلفی از جمله خردسال، کودک و نوجوان، بزرگسال، ادبیات فارسی، مذهبی و رمان فارسی و خارجی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده است.
 
استقبال از سه مجموعه کتاب مرجع دینی برای نوجوانان
 
مسئول غرفه انتشارات قدیانی در دوازدهمین «نمایشگاه یاد یار مهربان» افزود: در نمایشگاه امسال کتاب‌هایی از جمله مجموعه کتاب‌های مرجع دینی با عنوان‌های «فرهنگنامه سبک زندگی؛ آموزه‌هایی از قرآن»، «643 پاسخ دینی با نسل نو»، «فرهنگنامه سوره‌های قرآنی» و «پرسش و پاسخ‌های دینی» نوشته غلامرضا حیدری ابهری، مولف برگزیده یازدهمین جشنواره رشد برای بازدید علاقه‌مندان عرضه کرده‌ایم که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.
 
پیشنماز گفت: این مجموعه کتاب‌های مرجع دینی علاوه بر پاسخگویی به سوالات کودکان و نوجوانان، پرسش‌های بسیاری از بزرگسالان را نیز پاسخ می‌گوید.
 
مسئول غرفه انتشارات قدیانی اظهار کرد: با توجه به این‌که این انتشارات در یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد به‌عنوان ناشر برتر برگزیده شده است، تلاش شده تا کتاب‌های کارشناسی شده و مناسب برای گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و علاقه‌مندان ارائه شود.
 
کتاب‌های رمان در صدر فروش قرار دارد.
 
پیشنماز با اشاره به پرفروش‌ترین کتاب‌های این غرفه گفت: تاکنون کتاب‌های این غرفه با استقبال خوبی از سوی مدارس و عموم مردم موجه شده است و کتاب‌هایی مانند رمان‌های نوجوانان و بزرگسالان در صدر فروش کتاب‌های این غرفه قرار دارد.
 
وی درباره تازه‌ها این انتشارات افزود: «همدم‌ها» عنوان مجموعه داستانی 6 جلدی است که تاکنون چهار جلد آن باعنوان‌های «رازسیرن‌ها»، «نگاه گورگُن»، «معادن مینوتار» و«نفرین شیمر» نوشته جولیا گلدینگ درقالب یک داستان واحد با چهار سرفصل جداگانه از سوی انتشارات قدیانی چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.
 
این مجموعه رمان که برای گروه سنی نوجوانان تهیه شده است به کشف دنیای ناشناخته و یافتن موجودات اسطوره‌ای درقالب داستان می‌پردازد. دو جلد دیگر از این مجوعه رمان 6 جلدی به زودی چاپ و به بازار نشر عرضه می‌شود.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری