چاپ مقالات برگزیده جشنواره به‌صورت کتاب

دومین جشنواره آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان برگزار شد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۹

رییس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر در نشست خبری «دومین جشنواره آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان موسسه‌های علمی و کاربردی سراسر کشور» گفت: مقالات ارسالی به این دوره از جشنواره در بخش داوری ارزیابی خواهد شد و در صورت کسب امتیازهای لازم، به‌صورت کتاب به چاپ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست خبری «دومین جشنواره آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان موسسه‌های علمی و کاربردی سراسر کشور» صبح دوشنبه (6 بهمن‌ماه) در محل موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد.
 
9 حوزه تخصصی در دومین جشنواره آثار و تولیدات فرهنگی
 
حمید شاه‌آبادی، رییس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر در این نشست خبری گفت: این جشنواره که با هدف دیده شدن دانشجویان دانشگاه‌های علمی و کاربردی برگزار می‌شود؛ ضمن ایجاد رقابت بین دانشجویان، به نمایش استعدادها و مهارت‌‌های آنان در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.
 
وی افزود: در این دوره از جشنواره 547 اثر در 9 حوزه تخصصی از جمله : هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و سینما، هنرهای نمایشی، تئاتر، موسیقی، روابط عمومی و فرهنگی، زبان و ادبیات، مد و لباس، گردشگری و قرآن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
شاه‌آبادی اظهار کرد: امسال دانشجویان در سه بخش مقاله‌های دانشجویی، غرفه‌آرایی و تازه‌های جشنواره به رقابت می‌پردازند و  انتظار می‌رود برپایی این جشنواره‌ها به معرفی توانایی‌های دانشجویان علمی و کاربردی و ایجاد فرصت‌های کاری برای آنان بینجامد.
 
تالیف کتاب ادبیات به سرپرستی اسماعیل آذر
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 98 مرکز علمی و کاربردی در سرتاسر کشور داریم که از این تعداد 56 مرکز در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
 
رییس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر با اشاره به اهمیت اصلاح روند آموزشی دانشجویان علمی و کاربردی گفت: از سال گذشته دپارتمان ادبیات به سرپرستی دکتر اسماعیل آذر دست به تالیف کتاب ادبیات برای دانشجویان این رشته زده است. این کتاب که اکنون در دست چاپ است تا نیم‌سال دوم تحصیلی 93- 94 وارد بازار نشر خواهد شد.
 
رونمایی از کتاب معرفی شده موسسه‌های علمی و کاربردی سراسر کشور
 
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره مقالات ارسالی در بخش داوری ارزیابی خواهد شد و در صورت کسب امتیازهای لازم، به‌صورت کتاب به چاپ خواهد رسید. علاوه بر این، امسال از کتابی رونمایی خواهد شد که در آن تمام واحدهای موسسه عالی علمی و کاربردی در سراسر کشور معرفی شده است.
 
شاه‌آبادی تصریح کرد: در این کتاب جزئیات مربوط به هر مرکز همراه با تصاویر، تعداد رشته‌ها و آمار دانشجویان اعلام شده و قرار است این کتاب هرساله در بهمن‌ماه، همراه با روند تغییرات مراکز آموزش عالی علمی و کاربردی به‌روز شود.
 
وی گفت: در این دوره از جشنواره یک غرفه به‌صورت اختصاصی به ارائه تالیف‎های استادان موسسه‌های علمی و کاربردی و کتاب‌های درسی  این موسسه می‌پردازد. 
 
شاه‌آبادی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره گفت: «دومین جشنواره آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان موسسه‌های علمی و کاربردی سراسر کشور» از دوشنبه ۲۰ بهمن تا یکشنبه ۲۶ بهمن در تالار وحدت برگزار می شود.
 
نشست خبری «دومین جشنواره آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان موسسه‌های علمی و کاربردی سراسر کشور»صبح دوشنبه (6 بهمن‌ماه) در محل موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری