نمایش 90 کتاب با موضوع سرطان در کتابخانه حسینیه ارشاد/ نشست علمی «پیشگیری و درمان سرطان» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶

مهسا مهدیزاده، مسئول روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد گفت: کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در نمایشگاهی یک هفته‌ای 90 عنوان کتاب با موضوع سرطان، راه‌های درمان و پیشگیری از این بیماری را به نمایش گذاشته است.

مسئول روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب یک‌هفته‌ای با موضوع «پیشگیری و درمان سرطان» خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه افزون بر 90 عنوان کتاب با موضوعاتی مانند سرطان، راه‌های درمان و پیشگیری از این بیماری به نمایش در‌آمده است.
 
وی با اشاره به عنوان کتاب‌های به نمایش در‌آمده گفت: کتاب‌هایی از جمله «جنبه‌های ژنتیک سرطان» نوشته انوشه شریعت تروقانی، «پیروزی بر سرطان» نوشته اندرسن، «غلبه بر سطان با رژیم غذایی و خوردنی‌ها» نوشته پاتریک کوییلین و «سرطان، مشکلات کمتر، زندگی بهتر» نوشته ویدا قانون در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.
 
مهدیزاده افزود: در کنار برپایی این نمایشگاه موضوعی، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد بیست‌وهفتمین نشست علمی خود را با عنوان «پیشگیری و درمان سرطان» برگزار می‌کند.
 
نشست «پیشگیری و درمان سرطان» در کتابخانه حسینیه ارشاد
مسئول روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد ادامه داد: در این نشست تخصصی که پنجشنبه 16 بهمن‌ماه در محل این کتابخانه برگزار می‌شود، دکتر مهدی زارع، دبیر اجرایی نشست‌های علمی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، دکتر حمیدرضا نمازی، روانپزشک و عضو هیأت علمی دانشگاه، دکتر سپیده امیدواری، روانپزشک و عضو هیأت علمی دانشگاه و مریم فرهمند، روزنامه‌نگار به‌سخنرانی می‌پردازند.
 
وی اظهار کرد: در بیست‌وهفتمین نشست علمی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد که با هدف عمومی‌سازی علوم تخصصی و ترویج علم برگزار می‌شود، مباحثی از جمله «مشکلات روان‌شناختی و معنوی مبتلایان به سرطان»، «ملاحظات اخلاقی در باب سرطان» و «امید» مورد بحث قرار می‌گیرد.
 
مهدیزاده درباره زمان و مکان برگزاری این نشست گفت: نشست علمی «پیشگیری و درمان سرطان» پنجشنبه (16 بهمن‌ماه) در محل کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود. در این نشست از شهروندان علاقه‌مند، صاحبنظران و انجمن‌های علمی برای شرکت در این نشست دعوت به‌عمل آمده است.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری