تخفیف 40 درصدی کتاب‌های دانشگاه علامه در دهه فجر

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷

امیر صابری، معاون مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی گفت: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتاب‌های خود را با 40 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

امیر صابری، معاون مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از ارائه تخفیف 40 درصدی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در ایام دهه فجر (11 تا 22 بهمن‌ماه) تمامی کتاب‌های چاپ و منتشر شده توسط این انتشارات، با 40 درصد تخفیف به استادان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در محل فروشگاه پردیس مرکزی این انتشارات ارائه می‌شود.
 
تخفیف 40 درصدی برای کتاب‌های بالای هفت‌ هزار تومان
معاون مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی گفت: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با بهای بالای هفت‌هزار تومان شامل تخفیف 40 درصدی خواهند شد. کتاب «حسابداری و کنترل مالی دولتی» نوشته دکتر جعفر باباجانی با بهای 25 هزار تومان در این نمایشگاه از گران‌ترین کتاب‌هاست.
 
معاون مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی افزود: در فروشگاه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی  200 عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات فارسی، روانشناسی، حقوق، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، ریاضی، رایانه، اقتصاد، مدیریت و الهیات موجود است.
 
انتشار 24 عنوان کتاب در سال جاری
صابری با اشاره به آمار کتاب‌های منتشر شده از سوی این مرکز نشر در سال جاری عنوان کرد: این انتشارات از ابتدای سال جاری تاکنون 24 عنوان کتاب منتشر کرده که از این تعداد 13 عنوان چاپ نخست و 17 عنوان تجدیدچاپی است.
 
وی در ادامه گفت: از میان کتاب‌های این انتشارات کتاب‌های «حسابداری و کنترل مالی دولتی» نوشته دکتر جعفر باباجانی، دوره چهار جلدی «آرا و نظریات مشورتی؛ دیوان بین‌المللی دادگستری» نوشته دکتر ضیایی بیگدلی، «فرآیند خط مشی‌گذاری عمومی» نوشته دکتر سیدمهدی الوانی، مهندسی نرم‌افزار نوشته دکتر رشیدی و «روزنامه‌نگاری نوین» نوشته مشترک دکتر حسین قندی و دکتر نعیم بدیعی، تاکنون در صدر پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

معاون مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی  افزود: این انتشارات از سال 1354، فعالیت در حوزه نشر آثار دانشگاهی را آغاز کرده است و هم‌اکنون در میان کتاب‌های موجود در فروشگاه این انتشارات، کتاب‌های منتشر شده از سال 73 تاکنون نیز موجود است که مورد استقبال علاقه‌مندان و دانشجویان قرار می‌گیرند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) – پربيننده ترين عناوين دانش‌و‌فناوری