کاربرد فلسفه تعلیم و تربیت در علوم تربیتی و …

√ برای انتخاب دوره، روی عنوان دوره کلیک نمایید. √ برای مشاهده برنامه کلاس های مربوط به هر دوره، روی کلیک کنید.


کاربرد فلسفه تعلیم و تربیت در علوم تربیتی و روانشناسی (جدید) (25 بهمن ماه 1393) مدرس: آقای دکتر امیر‌حسین مهدی‌زاده کد: ظرفیت دوره: 20 نفر محل برگزاری: مدیریت آموزش

سیر و مفهوم فلسفه، فعالیتهای (فلسفی و تحقیق) یک فیلسوف، مفهوم و حیطه های فلسفه آموزش و پرورش، منابع کسب معرفت، مفهوم و ملاک تشخیص حقیقت، ماهیت ارزش ها، نظرات و پاسخهای مکاتب فلسفی در باره ارزشهای ایده آلیسم، رئالیسم ، پراگماتیست و …..

مفهوم ایده آلیسم و تعلیم و تربیت، هدف و محتوای و روش های تعلیم و تربیت، نقش معلم و شاگرد، مفهوم رئالیسم، رئالیسم و تعلیم و تربیت، محتوای برنامه ریزی، روش های تدریس، بررسی مفهوم و تعلیم و تربیت ، هدف و محتوای  و روش های تعلیم و تربیت از نظر پرگماتیسم، روش  و مراحل حل  مسئله از دیدگاه جان دیوی، مفهوم و ارزش های از نظر اگزیستانسیالیسم  ، هدف، مراحل و روش تعلیم و تربیت از نظراگزیستانسیالیسم، فلسفه تربیتی اسلام، مفهوم ، روشهای تدریس نقش مدرس و نقش معلم و شاگرد از نظر فلسفه تربیتی اسلام


ثبت نام در دوره آموزشی

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مدیریت آموزش