بسته ی آموزش برنامه نویسی اندروید – محیط eclipse – زبان برنامه نویسی java

عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران گرامی وبسایت دانشجویار ، در خدمت شما عزیزان در عرصه ی آموزش از راه دور خواهیم بود با یکی از بهترین بسته های آموزشی برای برنامه نویسی سیستم عامل اندروید با زبان java و محیط eclipse

سیستم عامل اندروید توسط گوگل برای دستگاه های قابل حمل مثل تلفنهای همراه ، تبلتها و جدیدا نیز برای تلوزیون های هوشمند و حتی ساعت های مچی ارائه شده است . هسته این سیستم عامل لینوکس میباشد این دو مورد یعنی هسته لینوکس و پشتیبانی گوگل ، اندروید را به سرعت به یکی از قویترین و محبوب ترین سیستم عامل ها تبدیل کرده است. برنامه نویسی برای این سیستم عامل به زبان جاوا انجام میشود . محیط های مختلفی برای ساخت اپلیکیشن ها و بازی اندرویدی عرضه شده است که میتوان گفت قدیمی ترین و قدرتمند ترین این محیط ها Eclipse میباشد. Eclipse یک محیط برنامه نویسی قدرتمند می باشد که علاوه بر اندروید نیز میتوان برای سایر پلتفرمها با آن برنامه نوشت. نرم افزار Eclipse خود به زبان جاوا نوشته شده است و همین امر باعث شده است تا برای اجرا این محیط نیاز به نصب آن نباشد تنها نصب بودن کتابخانه های جاوا یعنی JRE روی سیستم میزبان کافی است.

چرا Eclipse؟

سایر محیط های برنامه نویسی ارائه شده برای اندروید اگرچه شاید دارای محیطی زیباتر باشند ولی مشکلات بسیاری نیز دارند که باعث میشود هر برنامه نویسی بعد از مدتی کار با انها ، نهایتا به Eclipse روی آورد چرا که بعد از گذراندن مراحل مقدماتی برنامه نویسی اندروید به این نتیجه خواهید رسید که تنها ایکلیپس است که تمامی قابلیت های اندروید را در اختیار شما قرار میدهد و اجازه میدهد در برنامه های خود از انها استفاده کنید.

از دیگر مشکلات محیط های دیگر میتوان به عدم حمایت صحیح و به موقع از اپدیت های منتشر شده از طرف گوگل اشاره کرد. در حالی که گوگل در هر بار ارائه آپدیت جدید اندروید بدون وقفه امکانات برنامه نویسی آن اپدیت را منتشر و توسعه دهندگان مشکلی در استفاده از امکانات جدید نخواهند داشت.

مورد سوم مشکل عدم پشتیبانی دستگاه های مختلف از برنامه های ایجاد شده با محیط های مختلف است. البته قابل ذکر است که این مورد دارای آمار پایینی است ولی خوب نمیتوان از ان گذشت. ایکلیپس با شناخته شدن توسط کمپانی های بزرگ از این قابلیت برخوردار است که برنامه هایی که تولید میکند توسط اکثر دستگاه های اندرویدی قابل تشخیص میاشد و میزان ناهماهنگی بین برنامه و دستگاه اندرویدی را به حداقل میرساند.

این بسته ی آموزشی بی نظیر که به صورت تخصصی توسط بخش اندروید گروه آموزشی دانشجویار ، نیک اندروید تهیه و عرضه می شود شامل موارد ذیل با سرفصلی کامل می باشد :

(آخرین آپدیت : ۹۴/۱/۲۰)

محتوای پکیج کامل آموزش برنامه نویسی اندروید :(قیمت ها جهت اطلاع ، خرید بسته از ادامه ی مطلب با ۵۲ درصد تخفیف)

فصل اول : آموزش مقدمات برنامه نویسی – رایگان

فصل دوم: آموزش دیتابیس در اندروید – ۱۶ هزار تومان

فصل سوم: آموزش فایلینگ در اندروید – ۱۲ هزار تومان

فصل چهارم: آموزش ارتباط با سرور در اندروید – ۳۶ هزار تومان

فصل پنجم: آموزش سخت افزار در اندروید – ۲۴ هزار تومان

فصل ششم: آموزش ساخت کتاب در اندروید- ۳۲ هزار تومان

فصل هفتم : آموزش ساخت برنامه برای وبسایت – ۳۰ هزار تومان

آموزش ساخت فرم لاگین و ثبت نام برای برنامه – ۵ هزار تومان

آموزش ساخت فرم پرداخت درون برنامه ای کافه بازار – ۱۲ هزار تومان

آموزش دیکد برنامه های اندروید – ۵ هزار تومان

آموزش کار با پیامک ها در اندروید – ۲ هزار تومان

سورس بازی آتاری برای اکلیپس – ۸ هزار تومان

سورس برنامه ماه حسین برای اکلیپس – ۸ هزار تومان

جمعا به ارزش ۱۹۰ هزار تومان

This page contains a form, you can see it اینجا

دریافت این پکیج ارزشمند با ۵۲ درصد تخفیف با کد : android با پرداخت تنها ۹۰ هزار تومان

در صورت تمایل به دانلود این بسته ی آموزشی شماره خرید خود را به golshan.info@gmail.com یا hadinia6968@gmail.com ایمیل کنید.به صورت پیشفرض بسته به صورت پستی ارسال خواهد شد.(مدت زمان تخمینی رسیدن مرسوله ی پستی شامل آموزش ها فایل ها و نرم افزارهای مورد نیاز ، ۳ الی ۴ روز کاری ، بدون نیاز به پرداخت هزینه ی پستی)

نوشته بسته ی آموزش برنامه نویسی اندروید – محیط eclipse – زبان برنامه نویسی java اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی