کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش اول)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی

ورد ۲۰۱۰ از زبان سافت ۹۸

یکی از معروف‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزار های تایپ متون نرم فزار وورد می باشد . در این نسخه جدید ویژگی های بسیاری برای زیباتر شدن متن و امکانات بسیاری ارائه شده است، که از این ویژگی ها می توان انعکاس نور و درخشش سایه به متن و همچنین اضافه شدن افکت های متن و ویژگی های چاپی عالی و ذخیره خودکار سندی که در حال کار با آن هستید اشاره کرد. شما میتوانید تنها نسخه ورد رو دریافت کنید و از کار به اون لذت ببرید.

صفحه دانلود این نرم افزار

در زمینه آموزش Word 2010 وب سایت تک بوک کتاب آموزشی منتشر کرده، که بهتره اونایی که میخوان word 2010 رو یاد بگیرن به همراه این آموزش تصویری یه نگاهی هم به این کتاب بندازن.

به گفته ی تک بوک

کی از معروف‌ ترین و پیشرفته‌ ترین نرم افزار های تایپ متون نرم فزار ورد word می باشد . در این نسخه جدید سال ۲۰۱۰ شرکت معروف ماکروسافت ویژگی های بسیاری برای زیباتر شدن متن و امکانات بسیاری ارائه کرده است، که از این ویژگی ها می توان انعکاس نور و درخشش سایه به متن و همچنین اضافه شدن افکت های متن و ویژگی های چاپی عالی و ذخیره خودکار سندی که در حال کار با آن هستید اشاره کرد.
در این کتاب آموزشی ویژه که آنرا سایت کارآموزش بصورت تصویری تهیه کرده است با محیط نرم افزار ورد ۲۰۱۰ آشنا میشوید و کار با آن و ترفند های آنرا می آموزید.

کتاب آموزش ورد ۲۰۱۰ – Word 2010

امروزه ،واژه پرداز Microsoft Word یکی از نرم افزار های رایج واژه پرداز ،در کشور ما می باشد که تقربا همه ی کاربران این نرم افزار را در رایانه های شخصی خود دارند و از آن برای تایپ کردن استفاده می کنند . برای همین ما این آموزش را که همه ی قسمت های ورد را به شما آموزش می دهد    را در سایت به صورت رایگان قرار میدهیم .

توضیح مختصری درباره ی ورد : Microsoft Word ابتدا به وسیله ی Richard Brodie در سال ۱۹۸۳ برای رایانه های شخصی شرکت IDM نوشته شد و در سال ۱۹۸۹ تحت سیستم عامل Microsoft Windows به عنوان قسمتی از مجموعه ی Microsoft Office عرضه شد.

 

  • این آموزش ۵۶ درس می باشد که هر روز یک درس اضافه میگردد.

 

 

برای این که این آموزش یه جورایی کامل باشه به همراه ویدیوی آموزشی این نرم افزار لینک کتاب آموزشی و خود نرم افزار نیز قرار داده شد.امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته شده باشه:)

دسترسی به بخش های قبلی :

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش آخر)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی(بخش هفتم)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش ششم)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش پنجم)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش چهارم)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش سوم)

کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش دوم)

 

 

نوشته کاملترین آموزش تصویری Word 2010 به زبان فارسی (بخش اول) اولین بار در تک آموز بزرگترین آرشیو آموزشی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز بزرگترین آرشیو آموزشی