آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

سلام دوستان. در این مطلب آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم. این آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 در قالب ۲ کتاب از وب سایت آموزشی سورس باران ارائه شده است.

کتاب آموزش نرم افزار Word 2013 به زبان فارسی : مایکروسافت Word یکی از اجزای مایکروسافت آفیس، به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و دیزاین نمودن کتاب، مجلات، اخبار استفاده میشود، مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. مطالب در ۹ فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

کتاب آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 به زبان فارسی : مایکروسافت پاورپویت (Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با جدیدترین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار آشنا خواهید شد.

جهت دانلود آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

دانلود با لینک مستقیم/ حجم ۹ مگابایت

پسورد : www.sourcebaran.com

منبع : سورس باران دات کام

The post آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 appeared first on آموزش برنامه نویسی.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی