۸ راه برای افزایش بهره وری و توانمندی

همه ی آغاز ها جذاب ترین و پرانرژی ترین زمان های زندگی هستند. اگر در رکود هستید، تغییراتی ایجاد کنید. پایداری موفقیت از ایجاد تغییرات در رفتار های روزانه ی شما پدید می آید. موفقیت به ندرت نتیجه ی تصمیمات بزرگی است که شما می گیرید بلکه ثمره ی تعهد به ایجاد تغییر روزانه و نگاه به هر چالش به عنوان ایجاد کننده ی یک آغاز برای کسب و کار و افزایش بهره وری شماست.

محیط خود را تغییر دهید

ایجاد تغییرات کوچک در محیط کاری شما تفاوت های بسیار بزرگی در تمایل شما به کار کردن ایجاد می کند. وقتی شما محیط را تغییر می دهید، احساس تازگی در محیط کاری به شما دست می دهد که برای تحریک انگیزشی کار بسیار ضروری است.

برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشید، بخشی از کار خود را بیرون از دفتر انجام دهید و یا تغییراتی در دکوراسیون دفتر خود ایجاد نمایید. سعی کنید در محیط کاری موسیقی ملایم پخش کنید. بسیار مفید خواهد بود اگر گیاه و یا آکواریومی در محیط کاری شما باشد.

تغییر ظاهری فضای کاری، شما را برای داشتن فکری متفاوت و خلاقانه یاری می دهد. هر چه شما خلاق تر باشید بیشتر می توانید در کسب و کار خود کامیاب گردید.

 تلاش کنید در بهترین حالت خود باشید

همیشه خود را در حالت ایده آل موفق خود متصور شوید. آن بخشی از شما که شما را در به جلو راندن ترغیب می کند. این بخش از شما، ایده ها ، پیشرفت ها ، خوشحالی و موفقیت شما را بالا می برد.

ذهن خود را بر روی نکات مثبت متمرکز کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، شما در بالاترین سطح کاری خود فعالیت خواهید داشت. سطح کارایی که شما هیچ گاه پیش بینی نمی کردید.

برای موفقیت در این سطوح، شما نه تنها باید یک شروع کننده ی قدرتمند باشید که باید یک تمام کننده ی تمام عیار گردید. قبول کنید که ممکن است گاهی از مسیر اصلی منحرف گردید اما تلاش کنید که هیچ گاه عرصه را ترک نکنید. این اعتقاد را داشته باشید که اگر می توانید آرزوی چیزی را داشته باشید، میتوانید خود آن را بدست آورید.

 الگوهای خود را تغییر دهید.

وقتی شما روتین های همیشگی را نادیده میگیرید، شما در واقع زندگی جدیدی را خلق می کنید. عادت ها آسان اما تنبل هستند. شما نمیتوانید در حالی که در دام آسایش هستید موفق گردید. برای افزایش کارایی باید که خلاق و شجاع باشید.

تغییرات سالمی را در برنامه ی غذایی خود اعمال نمایید. اگر قبل کار به باشگاه می روید، سعی کنید ضربان قلب خود را قبل از رفتن به دفتر کار افزایش دهید. اگر در طول روز احساس خمودی می کنید، از جای خود بلند شوید و آرامش و سکونت خود را تغییر دهید. در بیرون از محیط کاری وقت بگذرانید.

 اولویت های خود را تغییر دهید

برنامه ی روزانه شما بازتاب عمیق ترین اولویت بندی های شما است. اگر تقویم شما با جلسات متعدد پر شده است، بدون اینکه وقتی برای تفریح، خانواده و دوستان در آن گنجانده شده باشد، شما شیرین ترین بخش های زندگی را از دست داده اید.

برای پیشرفت شخصی سرمایه گذاری کنید.

مسئولیت دستیابی به موفقیت به عهده ی شما است. تلاش کنید که خود را در مسیر پیشرفت قرار دهید. اگر لازم است به سمینار ها و جلسات هفتگی بروید. کتاب بخوانید و اهداف خود را یادداشت کنید و تعهد داشته باشید که در حوزه ی کاری خود کاملا به روز و با اطلاعات باشید.

زندگی بزرگ ترین و برترین آموزگار شماست. هر موقعیت چالش برانگیزی را به عنوان یک درس لازم و آموزنده نگاه کنید. به مردم و موقعیت ها اجازه دهید که به شما کمک کنند توانایی های خود را اصلاح و بهتر نمایید و شما را به سمت موفقیت هایی سوق دهند که بدون فشار آن ها هرگز به آن مرحله نمی رسیدید.

 دایره ی تاثیر پذیری خود را تغییر دهید.

افرادی که دور و بر شما هستند بسیار بر روی شما تاثیر میگذارند. اگر شما انگیزه ی کمی دارید، زمان آن فرا رسیده است که دایره ی افرادی که بر روی شما تاثیر می گذارند را تغییر دهید. منفی بافی سرایتی است، همان طور که مثبت اندیشی همین گونه است. افرادی که در کنار شما هستند باید بهترین ها را در شما ایجاد نمایند و برای کار بیشتر شما را تشویق کنند.

بهترین ها، بهترین آموزگاران، دوستان و همکاران را دارند. تا جایی که امکان دارد از افراد موفق دیگر که می خواهند تجربیات خود را با شما در میان بگذارند بیاموزید. وقتی شما با افراد موفق وقت می گذرانید، کارایی شخصی خود را افزایش می دهید. پس در انتخاب های خود دقت داشته باشید.

 افکار خود را تغییر دهید.

شما همانی هستید که درباره ی آن فکر می کنید. شما قادر نخواهید بود منفی بافی کنید و در عین حال موفقیت بی حد و نصاب کسب کنید. اگر شما به صورت منفی در مورد کسب و کار و امور مالی فکر می کنی، تجربه ی درونی و فکری شما صرف نظر از آنچه که در واقعیت رخ می دهد، در هر دو مورد کسب و کار و امور مالی منفی خواهد بود. ذهن خود را برای رسیدن به اهدافی که می خواهید نظم دهی کنید.

 موثق باشید.

هیچ چیزی بیشتر از داشتن یک فهم طبیعی و کاریزمای درک شده از خود نمی تواند برانگیزاننده ی موفقیت باشد. وقتی شما متعهد می شوید که به خود احترام بگذارید، اعتماد شما افزایش میابد. هم چنین تمرکز شما بر روی مهربان و بخشنده بودن، قدرتمند بودن، باهوش و موفق و ثابت قدم بودن افزایش میابد.

فرد موفقی باشید نه کسی که قدرت و موفقیت خود را به رخ می کشد. تمامی کسب و کارهای موفق بر پایه ی روابط مناسب بنا شده اند. موثق بودن باعث ایجاد اعتماد در روابط شما میگردد. در کسب و کار روابطی را پایه گذاری کنید و پرورش دهید که بشود به آن ها اعتماد کرد و به یک اندازه به دو طرف رابطه سود برساند.

این تغییرات آسان نیستند. هر کدام نیازمند تغییر عادتی هستند. از آن جا که رسیدن به سطوح بالای کارایی کسب و کار لازم برای دست یابی به موفقیت ضروری است، تغییرات بسیار بزرگی در عادت ها باید ایجاد گردد. به این ترتیب، موفقیت شما یک برد برای خود شما و یک برد برای افرادی است که به شما اعتماد می کنند.

اگر به فکر توسعه شخصی و ارتقا مهارت های فردی خود هستید یادآپ دوره های زیر را به شما پیشنهاد می دهد. برای شرکت در این دوره بر روی اسم دوره کلیک کنید.

 

 

شناخت کهن الگوهای شخصیتی

( ۴ نظر )

رایگان

رامتین بختیاری

۱۸۳ دانشجو

۲۰ تا ۳۰ سالگی

( ۹ نظر )

رایگان

محمد نجفی

۳۰۲ دانشجو

مدیریت من و برند من

( ۶ نظر )

رایگان

مجید سلطان زاده

۷۸ دانشجو

دوره شناخت توانمندی‌ها

( ۹ نظر )

رایگان

امیر مهرانی

۶۸۱ دانشجو

آشنایی مقدماتی با هوش مالی

( ۹ نظر )

رایگان

رضا ضیایی

۳۰۰ دانشجو

دوره مقدماتی شم اقتصادی

( ۵ نظر )

رایگان

امیر حسین مظاهری

۲۳۸ دانشجو

نوشته ۸ راه برای افزایش بهره وری و توانمندی اولین بار در یادآپ پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
یادآپ