آموزش بیسیک فور اندروید : نصب شبیه ساز اندروید و متصل کردن آن با برنامه

آموزش بیسیک فور اندروید : نصب شبیه ساز اندروید و متصل کردن آن با برنامه

به نام خدا با فیلم آموزشی ، نصب شبیه ساز اندروید در برنامه بیسیک فور اندروید و متصل کردن آن با برنامه در خدمت شما عزیزان هستیم .

در این قسمت از شبیه ساز YouWave استفاده کرده نصب میکنیم .

وقتی شما برنامه Basic4Android را اجرا میکنید به صورت اتوماتیک شبیه ساز را نمی شناسد و با هم متصل نمیشود که برای رفع این مشکل به یک قطعه کد نیاز داریم که آن را در قالب Bat مینویسیم .

شما میتوانید با نرم افزار های مختلف مرتبط با هماهنگ ساختن دو برنامه استفاده کنید اما ما صورت ساده یک فایل Text ایجاد کرده و آن را به فرمت Bat تغییر می دهیم و با استفاده از دو خط کد به راحتی فایل برای متصل کردن دو برنامه استفاده می کنیم .

شما بعد از اجرای دو برنامه این فایل را اجرا کرده و دو برنامه یعنی شبیه ساز YouWave و Basic4Android به هم متصل میکند . در نتیجه با دو خط کد به راحتی دو برنامه را به هم متصل میکنیم .

در این فیلم آموزشی با نصب شبیه ساز اندروید و متصل کردن آن با برنامه Basic4Android و جزئیات تئوری مفیدی مختص این دو برنامه آشنا می شوید .

 

 

 

+ اطلاعات تکمیلی

 

سافت ۹۸ : دانلود نرم افزار مورد نیاز از لینک زیر

YouWave for Android Premium 5.0 اجرای برنامه های اندروید در ویندوز

YouWave for Android Premium 5.0 برنامه های بسیار متعددی برای اندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت اندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های اندروید باشید. نام این برنامه YouWave است.به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی اندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا بروی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید.
تنها کافیست که برنامه YouWave را اجرا کرده و در هزاران برنامه ی اندروید غوطه ور شوید. برنامه ی YouWave هم اکنون از سیستم اندروید نسخه ی ۲.۳ پشتیبانی می کند. شما با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.

 

قابلیت های نرم افزار YouWave for Android:

  • پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread
  • شبیه سازی عملکرد کارت SD
  • امکان انجام بازی های آنلاین چندنفره
  • نصب، وارد کردن و اجرای سریع بازی ها و برنامه های اندروید
  • آسان ترین و سریع ترین راه برای اجرای اندروید در کامپیوتر بدون نیاز به گوشی موبایل
  • راه اندازی مجدد سریع با ذخیره وضعیت
  • دارای کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر
  • دارای دکمه های کنترل صدا
  • و …

نوشته آموزش بیسیک فور اندروید : نصب شبیه ساز اندروید و متصل کردن آن با برنامه اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز