آموزش سئو : ارزیابی صفحه نتایج یک موتور جستجو

آموزش سئو : ارزیابی صفحه نتایج یک موتور جستجو

جزئیات :

قبل از اینکه به چگونگی نمایش یافتن وب سایت ها در رتبه های بالای جستجو بپردازیم باید درکی از چهره ی واقعی این نتایج داشته باشیم با وجود اینکه موتورهای جستجوگر زیادی در سراسر جهان وجود دارند و هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن برخی از این ویژگی ها در صفحات نتایج جستجو مشترک اند .

صفحه نتایج موتور جستجو :

یکی از این ویژگی های مشترک پرداخت پول برای قرار گرفتن در این لیست های تبلیغاتی است پس قرار گرفتن به وسیله ی  هزینه با قرار گرفتن به صورت طبیعی فرق داره که برای اهداف سئو باید به اون توجه بشه . این لیست های خریداری شده تلیغاتی هستند و برنامه هایی همچون گوگل و مایکروسافت اد سنتر و … به کاربران تبلیغ کننده این اجازه را میدهند که صفحات خود را در آن مکان قرار بدهند . یک صفحه موتور جستجو معمولا دارای ۱۰ نتیجه است که شما را به صفحات سایت های مختلف ارجاع می دهد در نتیجه کمی متفاوت به نظر می رسه ولی اونا باید حداقل دارای یک تیتر ،توضیح و یک آدرس واضح باشند شما باید چگونگی به کار گیری مولفه ها رو بدونید چون ما قصد دارم که این المان ها رو بررسی و تصحیح و بهینه سازی کنیم یکی از موضوعاتی که باید بش توجه بشه اینکه در اینترنت موتورهای جستجو گر از زمان پیدایش وب تا کنون تغییرات زیادی کردند و در اینترنت به جز متن و صفحات وب محتویات زیادی وجود داره موتور های جستجو گر عملکرد بسیار خوبی در رشد اینترنت داشتند و با وجود اینکه ما همچنان نتایج صفحات وب رو می بینیم همچنان چیزهایی مثل ویدیو ها عکس ها و نقشه های وجود داره که در صفحه نتایج جستجو قرار می گیرند یکی از روش های رایج برای توضیح این مسئله اینکه امروزه ما نتایج جستجو رو با هم ترکیب کردیم که شامل محتویات مختلفی میشود با این نتایج ترکیب شده گروهی از کلیب های ویدیویی رو شامل میشه که با کوئری های جستجو انتباق پیدا کرده یا میتونید لیستی از کسب و کارهای محلی رو در نقشه نشون بدید نتایج همچنین میتونن گروهی از عکس ها و قیمت های یک محصول خاص قابل خرید باشند علائم اجتماعی موتورهای جستجو گر را قادر میسازد تا نتایج شخصی بیشتری رو نشون بدن مثل مقاله های خبری که دوستانتون به اشتراک میذارن این نتایج میتونن به شکل های مختلفی نمایش داده بشن که مبتنی بر ارتباط و مناسبت شون با کوئری های جستجوی کاربر هست موضوع مهمی که شما باید به خاطر بسپرید اینکه شما فرصت های بسیاری برای به نمایش در آوردن محتوا در صفحات موتورهای جستجو گر دارید و هر چه بیشتر با روشهای تصمیم گیری موتورهای جستجو گر برای نشان دادن محتوا آشنا بشید می تونید اونها رو به راحتی وادار کنید تا نتایج شما را نمایش بدهند.

 

 

نوشته آموزش سئو : ارزیابی صفحه نتایج یک موتور جستجو اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز