آموزش سئو : انتخاب بهترین عنوان و کلمه کلیدی

آموزش سئو : انتخاب بهترین عنوان و کلمه کلیدی

جزئیات :

در نهایت هر کس رویکرد و فرآیند خودش رو برای جستجوی کلید واژه توسعه میبخشه و شما باید چیزی رو پیدا کنید که به کارتون بیاد ولی مهمترین موضوع در جستجوی کلید واژه فراموش کردن هدفتون و هدف کسب و کارتونه شما باید خودتون رو بجای مشتری های دائمی قرار بدید در ابتدا باید به چند پرسش پاسخ بدید این مرحله از نظر سازمانی از اهمیت بالایی برخورداره با اون میتونید بخش های مختلف کسب و کارتون رو مورد بررسی قرار بدید اول از همه به این سوال پاسخ بدید .

چه سرویسی رو میخواید ارائه بدید؟

سعی کنید توضیح واضحی در موردش بدید و تعدادی کلید واژه پیدا کنید و حتما این کار رو از نقطه نظر مشتری انجام بدید به عنوان کسی که کسب و کاری دارید و از کسب کار خودتون آگاه هستید باید راه متفاوتی برای توضیح خدمات محصولات داشته باشیم برای نمونه وب سایت تخفیف مسافرتی رو در نظر بگیرید ممکنه بخواید از کلید واژه ی حمل و نقل با ارزش هوایی یا بلیت با تخفیف عالی استفاده کنید ولی هرگز کسی در جهان چنین چیزی رو جستجو نمیکنه .

با وجود اینکه این عبارات ممکنه برای شما معنی داشته باشه ولی مشتریاتون تنها به دنبال پروازهای ارزان قیمت هستند  بنابراین همفکری با اونها میتونه شروع خوبی برای شما باشه ما به ابزارهایی میپردازیم که کلید واژه های مشابه رو به شما به شما پیشنهاد میکنند شما با آنها میتونید فرصت های زیادی به دست بیارید وقتی که کلید واژه های اصلی رو پیدا کردید کلمه های جستجو رو در نظر بگیرید تا بفهمید که چه درخواستی برای این عبارات داده میشه با این کار متوجه این دسته از کلید واژه ها می شید که چندین هزار بار در روز نوشته میشن ولی تعداد زیادی وجود دارن که ممکنه روزها بگذره و نوشته نشن اینها ممکنه کلید واژه های قابل توصیف تری باشن یا تفاوت های کمتری داشته باشن ولی موضوع مهم اینکه اونها به عنوان  کلید واژه های بلند شناخته میشن اهمیت کلید واژه های بلند در سئو خیلی زیاده با اونها میتونیم مقدار بزرگتری رو از کلید واژه های غیر رقابتی که با اهداف کسب و کار ارتباط دارن رو پیدا کنیم و باوجود اینکه حجم جستجوی زیادی در هر عبارت وجود نداره هر کدام ارزش جستجوی خودشون رو دارن

برای نمونه اگه من میخواستم  کیف iphone بفروشم

اول از همه نگاهی به کلید واژه ی کیف های iphone مینداختم واژه ای که با آنها در موتورهای جستجوگر نوشته میشد کاملا رقابتی و احتمال دریافت رنک برای اون دشواره ولی شما باید به دنبال کلید واژه های بلندی مثل کیف های iphone 3gs نیز باشید  به این صورت این واژه ها همچنان با هم در ارتباط اند و رقابت کمتری برای اونها بوجود میاد و دریافت رنک برای اونها راحت تربه نظر میرسه ولی این بخش مهم ماجراست ممکنه صدها یا هزاران کلید واژه وجود داشته باشه که ترافیک های دریافتی اونها بیشتر از ترافیک دریافتی کیف های  iphone هست و باید اون ها رو بدست بیاریم  در نهایت شما بایدمعنا و سازمانی به کلید واژه های مجموعه خودتون اضافه کنید با مشخص کردن قالب ها و مبحث هایی به گروه های کلید واژه شما فرآیندی که به اون دسته بندی میگن رو اجرا مثال دیگه میتونه در مورد کیف های Iphone آبی رنگ باشه ما میتونیم گروه هی بسازیم که در مورد کیف های iphone آبی رنگ که شامل تمامی مدل های iphone باشه و همچنین میتونیم اونها رو نتها با مدل گوشی بلکه با رنگ بندی دسته بندی کنیم هیچ راه درست یا غلتی برای این کار وجود نداره و این تنها راهی است که شما را قادر به مدیریت گروه های کلید واژه ها برای بهینه سازی شون میکنه بیاد داشته باشید که در نهایت این یک عملیات اکتشافی و تحقیقی است هر کس به طور متفاوتی جستجو میکنه و هر چه بیشتر جستجو کنید داده های بیشتر و بیشتری پیدا میکنید ذهن خودتون رو باز کنید و خودتون رو به جای کاربران قرار بدید و حتما تمام گزینه های موجود رو برای تمامی عملکرد کلید واژه ها رو در گذر زمان پیگیری کنید.

نوشته آموزش سئو : انتخاب بهترین عنوان و کلمه کلیدی اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز