آموزش سئو ویدئویی : تاثیر یوتیوب و گوگل آنالیز در رتبه ی ویدیو

آموزش سئو ویدئویی : تاثیر یوتیوب و گوگل آنالیز در رتبه ی ویدیو

جزئیات :

پیش از اینکه به چگونگی دستیابی به یک رنکینگ ویدیویی بپردازم می خوام در مورد اهمیت اون صحبت کنم ویدیو ها در مکان های اندکی نمایش داده میشن برای نمونه در سایت های میزبان ویدیو همچون vimeo.com و dailymotion.com و البته youtube.com این جستجو برای گوگل آنالیز در youtube هستش youtube دومین موتور جستجو در اینترنته youtube روزانه بالغ بریک میلیارد جستجو رو انجام میده آخرین اخبار حاکی از اونه که youtube بعد از گوگل برترین موتور جستجو بوده و حتی از توئیتر بینگ و یا فیسبوک به لحاظ جستجو  برتری داره و داشتن رنکینگ خوب در یوتیوب اهمیت زیادی داره اکثر اوقات شما برای قرار دادن ویدیو در سایت تون از سرویس میزبانی همچون یوتیوب استفاده می کنید این نمونه ای از ویدیوی آپلود شده ی من در یوتیوب هستش که برای صفحه وبلاگ شرکتم قرارش دادم از اونجایی که من ویدیو رو در یوتیوب آپلود نکردم در لیست نمایش یوتیوب نمایش نخواهد یافت و این خیلی بده ولی ویدیو های تمامی سرویس های میزبان ویدیو در موتورهای حستجو چون گوگل و بینگ نمایش داده میشه برای نمونه  ویدیویی که نشونتون دادم جزو بیست ویدیوی برتر جستجوی گوگل آنالیز هستش بینگ نیز چنین عملکردی داره و ویدیوها رو در نتایج جستجو قرار میده و به یاد داشته باشید که من این ویدیو رو در یوتیوب آپلود نکردم گوگل ویدیوهای خارج از یوتیوب رو نیز وارد سیستم امتیاز دهی میکنه و ویدیوهای  خارج از متعلقات مایکروسافت رو در جستجو نمایش میده به دست آوردن این گونه امتیاز های ترکیبی یا جهانی بارها آسون تر از جاگذاری کلمه به کلمه متن ها برای جستجو و همچنین باعث میشه که در سایت های رقابتی همچون سایت گوگل آنالیز رتبه ی بالایی داشته باشید  ویدیو ها یک راه آسون و  بدون دردسر برای رسیدن به نتایج عالی در صفحه نتایج هستش در این دوره آموزشی ما قصد داریم که تمرکز خودمون رو روی یوتیوب بذاریم چون به نسبت طرفداران بیشتری داره رایگانه و البته خدمات عالیی داره ولی سئوی ویدیو تنها به آپلود ویدیو در یوتیوب و خوش شانسی ختم نمیشه سئوی ویدیو مستلزم بهینه سازی علامت هایی که موجب میشه اون ویدیو از اهمیت و جایگاه خوبی در رنکینگ موتور جستجو  برخوردار بشه خوب حالا اون علامت ها چی هستن ؟

خوب اگه به این آسونی بود دیگه نیازی به ادامه این دوره نبود موتورهای جستجو همیشه کافی نیستن و سئوی ویدیو یک تاکتیک بازاریابی مطمئن نیست در واقع چنین چیزی وجود خارجی نداره سئوی ویدیو به معنای

دسته بندی درست یک ویدیو

در موتور جستجو هستش

همچنین اون نیازمند ارائه تصویر دیقیق از ویدیو برای مخاطب هستش در نتیجه این تغییرات شما ترافیک مرتبی و قوی تری برای گسترش کسب و کار خودتون دارید حالا که اصول اولیه سئوی ویدیو رو آموختید به بخش نقش آفرین در استراتژی های تجارت آنلاین خواهیم پرداخت .

نوشته آموزش سئو ویدئویی : تاثیر یوتیوب و گوگل آنالیز در رتبه ی ویدیو اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز