آموزش سئوی ویدئویی : عوامل تاثیر گذار در رنکینگ ویدیو

آموزش سئوی ویدئویی : عوامل تاثیر گذار در رنکینگ ویدیو

متن :

رنکینگ ویدیویی از اهمیت زیادی برخورداره پیدا کردن اونها آسونه و موجب میشه که امتیازهای چشمگیری در صفحات رنکینگ موتورهای جستجو بدست بیاریم موتورهای جستجو برای رنکینگ ویدیوها از الگوریتم متفاوت با حالت معمول جست جو ها استفاده می کنند اونها علاقه مخاطب به ویدیو، قصدش از جستجو و همچنین ارتباط ویدیو با کوئری جستجو رو بررسی میکنند روش های بررسی بسیاری برای ویدیوها وجود داره و ما از همه ی اونها و البته از عملکردشون آگاهی نداریم ولی اینجا به اصلی ترین عوامل دربررسی ها می پردازیم . اول از همه کلیدواژه های عنوان ویدیو هستش بدیهی که هرچه عنوان ویدیو ارتباط بیشتری با کوئری جستجو داشته باشه امتیاز بالاتری خواهد گرفت در این مثال من rc plan رو جستجو کردم و همینطور که می بینید اولین ویدیو rc plan رو در عنوان خود داره همینطور در مورد ویدیوی دوم ولی نتیجه سوم این کلمه رو در عنوان خودش نداره همینطور که میبینید چهارمی هم این کلمه در عنوانش وجود داره در نتیجه سوم عاملی دیگری نقش داشته برای نمونه در اینجا تعداد نمایش های ویدیو تاثیر گذاره تعداد نمایش های بیشتر توسط یک فرد بهتر از تعداد نمایش های کم توسط افراد مختلفه ولی تقلب نکنید اگه برای ممکنه مجازات بشید و نمونه های بسیار زیادی از این موارد وجود داره این موضوع چندان مفهوم نیست و رنکینگ رو توضیح نمیده نتیجه شماره ۳ نمایش های کمتری از نتیجه شماره ۴ داره و هر دو نسخه ای از قورباغه دیوانه رو در عنوان دارن پس باید عامل دیگری نقش داشته باشه همینطور که می بینید در اینجا سرعت نمایش یا همون تعداد نمایش ها در طول زمان و آهنگ رشد در اون نمایش ها میتونه در رنکینگ تاثیر گذار باشه اگه با دقت بیشتری به این نمودارها نگاه کنید میبینید که تعداد ویدیو ها اول رشد ثابتی داشته و آهنگ رشد به تدریج افزایش یافته و به این صورت در صدر جدول قرار گرفته در ویدیو دوم همینطور که میبینید افت و خیزهایی وجود داشته ولی به تدریج افزایش یافته و این جزئیات مهمی هستن چون که ما با صدها هزار نمایش سروکار داریم و شما می تونید نقشی که این ایفا میکنه مشاهده کنید اگه شما سرعت بازدید خوبی در دریافت و سرعت نمایش طبیعی خب تبادل بسیار زیادی رو در رنکینک ها خواهد داشت مورد بعدی کیفیت نمایشه آیا افراد تمام ویدیو ها رو تماشا می کنن این اهمیت زیادی داره و من نمیتونم آمارهای این مورد رو نشونتون بدم چون یوتیوب این آمار ها رو در دسترس عموم قرار نمیده و تنها دارنده ویدیو میتونه اونها رو تماشا کنه بنابراین شما میتونید به ویدیوهای خودتون به مقدار زمانی که افراد صرف تماشای ویدیوهاتون میکنن رو ببینید بنابراین کامنت ها و لایک ها نقش مهمی در زمینه های ویدیوهاتون داشته و کامنتها میتونن تاثیر ویدیو بر مخاطبان رو به شما نشون بدن در شبکه ویدیویی دنبال کننده ها اهمیت بسیاری داره اگه به ویدیوی شماره ۲ نگاه کنید می بینید که ۱۳۰ علاقه مندی داره سومی ۵۴۵ علاقه مندی ولی نسبت به دومی از نظر کلید واژه ای بهینه سازی نشده بوده ولی همچنان از شماره چهار که تنها ۶۷ علاقه مندی داره بالاتره بنابراین فکر میکنم تونستید نقش این مطلب رو درک کنید به این صورت که ویدیویی که عنوان نامربوطی داره می تونه امتیاز بیشتری از ویدیوهایی که عنوان هاشون بهینه شده بدست بیاره چون ویدیو ها بازدید های بیشتری داشته عامل دیگه کلید واژه های دیگه در توضیحات ویدیو هستش هر چه توضیح به واژه جستجو شده نزدیکتر باشه به تب اون رنک بهتری هم خواهد داشت دراین نمونه همینطور که مشاهده می کنید واژه ی rc plan در توضیحات نتیجه شماره یک قرار داره و نتیجه شماره ۵ هم این واژه رو در توضیحاتش داره ولی نتیجه های ۲ ۳ ۴ از این عبارت در توضیحاتشون استفاده نکردن ولی رنکینگ اونها به عواملی دیگری مربوطه تنوع مکانی نیز نقش دیگری رو ایفا می کنه هرچه سایت های بیشتری ویدیو رو به اشتراک گذاشته باشند موتور جستجو اون رو مفیدتر تلقی میکنه اگه خوب فکر کنید می بینید که منطقی به نظر میرسه

برای ادامه مطلب به ویدیوی زیر مراجعه کنید

نوشته آموزش سئوی ویدئویی : عوامل تاثیر گذار در رنکینگ ویدیو اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز